αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΟ Έλληνας Content Creator που έχει κλείσει συνεργασίες με την Adidas, την Gap και μεγάλα ξενοδοχεία. Δουλεύει και παράλληλα ταξιδεύει

Ο Έλληνας Content Creator που έχει κλείσει συνεργασίες με την Adidas, την Gap και μεγάλα ξενοδοχεία. Δουλεύει και παράλληλα ταξιδεύει

Για κάποιους μπορεί να μοιάζει με dream job. Αλλά πως είναι όταν η dream job γίνεται… πραγματικότητα; Ο Ντίνος Σιαχάμης το έχει καταφέρει. Σήμερα είναι 27 χρονών, και έχει καταφέρει να δουλεύει ως Content Creator ενώ παράλληλα ταξιδεύει. Και μέσα από τα social κανάλια που έχει χτίσει, μοιράζεται τις ταξιδιωτικές του εμπειρίες. Στο Instagram θα τον δεις να ανεβάζεις συνεχώς νέο υλικό, και μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να χτίσει ένα δικό του κοινό με πάνω από 27 χιλ. followers.

«Άλλος θα το ονομάσει “influencer” άλλος “Content Creator”, εγώ θα πω απλώς ότι εξιστορώ την δική μου ιστορία κινητοποιώντας τον κόσμο να ακολουθεί κι αυτός τα όνειρα του», σημειώνει ο ίδιος. Μέσα από όλη αυτή τη διαδικασία, έχει καταφέρει μάλιστα να κλείσει συνεργασίες με μεγάλες εταιρίες όπως η Gap, η Adidas , η Nestle , η Cosmote και γνωστά ξενοδοχεία ή άλλες travel επιχειρήσεις.

Όμως πως είναι να το ζεις όλο αυτό; Μπορεί να είναι το επάγγελμα κάποιου; Υπάρχουν tips που μπορείς να ακολουθήσεις; Ο Ντίνος Σιαχάμης μιλά για όλα στο It’s Possible.

Πότε και πως αποφασίσετε να ξεκινήσετε αυτή την ταξιδιωτική σας δραστηριότητα; 

Πάντα μου άρεσαν τα ταξίδια, όπως λίγο πολύ σε όλους μας νομίζω. Μου ήταν όμως δύσκολο να ταξιδεύω συχνά κι έτσι έκανα 2-3 τον χρόνο. Την έντονη ταξιδιωτική δραστηριότητα την ξεκίνησα τον Νοέμβριο του 2018 με ένα ταξίδι στην Ρώμη όπου ήταν και το πρώτο ταξίδι με σκοπό την δημιουργία περιεχομένου. Έκτοτε έκανα αρκετά ταξίδια τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό ενώ από τον Σεπτέμβρη του 2019 ταξίδευα ανά 2-3 εβδομάδες σε κάποια πόλη του εξωτερικού. Δυστυχώς περίπου τον Φεβρουάριο του 2021 μετά το ταξίδι μου στο Παρίσι ο COVID-19 μπήκε για τα καλά στις ζωές μας και έτσι δεν μπορούσα να συνεχίσω τα ταξίδια μου. 

Τι θα δει κάποιος αυτή τη στιγμή μπαίνοντας στο website σας και τα social media κανάλια που έχετε;

Μπαίνοντας κάποιος στα social media κανάλια μου και ειδικότερα στο Instagram profile μου θα δει τα ταξίδια μου, το καθημερινό μου lifestyle και την ζωή μου έτσι όπως την βιώνω καθημερινά. Θα δεί tips για τους προορισμούς που έχω επισκεφθεί, social media tips & hacks και την δική μου οπτική και αισθητική για την ζωή γενικότερα. Θα δεί πολλές φωτογραφίες και βίντεο από όλους τους προορισμούς που έχω επισκεφθεί αλλά και τις προτάσεις μου. Στο website μου το οποίο δημιούργησα πρόσφατα θα δει τις συνεργασίες που έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και κάποια άρθρα για τα ταξίδια μου και τα social media. Μιας και τώρα όμως μπορούμε να ταξιδέψουμε ξανά θα έρθουν πολλά νέα άρθρα για όλους τους νέους προορισμούς όπως η Αμοργός στην οποία βρίσκομαι τώρα. 

Τέλος όποιο brand θέλει να συνεργαστούμε για δημιουργία περιεχομένου και διαφήμιση μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου μέσω του site. 

Με βάση την εμπειρία σας, μπορεί όλο αυτό να είναι το επάγγελμα κάποιου; Μιλώντας με Ελληνικά δεδομένα

Αποτελώ ζωντανό παράδειγμα νομίζω χαχα. Η αλήθεια είναι ότι είναι κάτι πολύ δύσκολο, αλλά όχι αδύνατο. Καλώς ή κακώς η Ελλάδα είναι μια μικρή χώρα, το κοινό περιορισμένο και τα budgets των brands όχι τόσο μεγάλα. Ωστόσο εάν αγαπάς αυτό που κάνεις και είσαι καλός μπορείς να τα καταφέρεις. Εξάλλου σε έναν digital world δεν υπάρχουν όρια και μπορείς να απευθύνεσαι globally. Στην Αμερική αλλά και σε πολλές χώρες του εξωτερικού υπάρχουν πολλοί που ζουν από αυτό και μάλιστα ζουν άνετα, κάτι το οποίο θα συμβεί και στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια. Γενικότερα ο κόσμος εξελίσσεται και ψηφιοποιείται και αυτό το είδαμε να συμβαίνει τάχιστα την περίοδο του covid 19. Θεωρώ ότι η ανάγκη για online παρουσία και προβολή είναι μεγαλύτερη από ποτέ. 

Έχετε καταφέρει να κλείσετε συνεργασίες με μεγάλες εταιρίες και ξενοδοχεία. Τελικά, τι πρέπει να κάνει κάποιος για να κλείσει τέτοιες συνεργασίες; Αν μπορείτε να μας δώσετε και μερικά tips για κάποιον που θέλει να πετύχει κάτι παρόμοιο

Πρέπει να αγαπά αυτό που κάνει και να γίνεται μέρα με την ημέρα καλύτερος, όπως ειπώθηκε και παραπάνω. Μπορεί να ακούγεται κλισέ αλλά είναι η αλήθεια. Όλοι από κάπου ξεκινήσαμε και ξεκινάμε. Εάν δημιουργείς καλό περιεχόμενο και δίνεις value στους ακόλουθους σου τότε θα μεγαλώνει το κοινό σου. Στην αρχή πρέπει και προτείνω να προσεγγίζει κάποιος πρώτος τα brands διότι εάν δεν έχεις συνεργασίες δύσκολα σε βρίσκει κανείς out of the blue. Σίγουρα το καλό περιεχόμενο, μια καλοστημένη πρόταση και η συνεχής ενασχόληση βοηθούν αρκετά. Πρώτα απ όλα πρέπει να διαλέξει ένα niche και να κάνει focus σε αυτό. Deliver καθημερινό υλικό , κυνήγι και ασχολία. Οι ευκαιρίες και οι συνεργασίες δεν θα έρθουν μόνες τους, οφείλεις να τις κυνηγήσεις. 

Βγήκαμε από ένα μεγάλο lockdown. Πως το βιώσατε όλο αυτό και πως εκτιμάτε ότι θα είναι τα ταξίδια από εδώ και στο εξής;

Το βίωσα όπως όλος ο κόσμος….σπίτι χαχα! Δυστυχώς δεν μπορούσα να ταξιδέψω κάτι το οποίο φυσικά επηρέασε κατά πολύ την δουλεία μου. Όλο αυτό άλλαξε και πολύ πιθανόν να αλλάξει και στο μέλλον τον τρόπο ζωής όλων μας.  Όλα είναι και θα είναι διαφορετικά. Ο κόσμος ίσως επιλέγει πιο κοντινούς προορισμούς και σίγουρα πολλοί θα επιλέξουν και θα επιλέγουν να μένουν στην χώρα τους. Τα καταλύματα και τα εστιατόρια υπακούοντας στους νέους κανονισμούς υποδέχονται και εξυπηρετούν λιγότερο κόσμο απ’ ότι συνήθως ενώ ο κόσμος είναι όλο και πιο προσεκτικός και συνεπής ως προς τους βασικούς κανόνες υγιεινής. 

Αρκετοί θεωρούν ότι τα ταξίδια είναι ένα «ακριβό σπορ». Ποια είναι η γνώμη σας και ποιες είναι οι κινήσεις που μπορεί να κάνει κάποιος ενδεχομένως, έτσι ώστε να πάει ταξίδια με low-budget;

Η αλήθεια είναι πως αποτελούν ακριβό σπόρ, ταυτόχρονα όμως είναι η καλύτερη επένδυση που μπορεί να κάνεις κάποιος. Ωστόσο εάν του αρέσουν πολύ και τα έχει ως προτεραιότητα τότε μπορεί να ταξιδεύει συχνά. Βλέπεις τις περισσότερες φορές το μεγαλύτερο ζήτημα είναι ο χρόνος και όχι τα χρήματα. Θέλω να πω πως είναι θέμα προτεραιοτήτων, όλοι ξοδεύουν κάπου τα χρήματα τους , άλλοι επιλέγουν περισσότερες εξόδους, άλλοι ψώνια, άλλοι στο χόμπι τους κι άλλοι τα επενδύουν στα ταξίδια. Δεν χρειάζεται απαραίτητα υπέρογκα ποσά για να ταξιδέψει κανείς στις μέρες μας. Υπάρχουν πολλές low cost αεροπορικές εταιρίες και πολλά φθηνά αλλά ταυτόχρονα και αξιόλογα καταλύματα. Με μια καλή αναζήτηση πάντα βρίσκεις προσφορές αρκεί να μην ψάχνεις τις hot περιόδους και εκεί έρχεται το ζήτημα του χρόνου που ανέφερα. Τις καλύτερες τιμές και τα καλύτερα πακέτα τα βρίσκεις τις low season και εκτός αργιών που δυστυχώς οι περισσότεροι εργάζονται. 

Όμως με λίγη καλή θέληση και όρεξη για ψάξιμο πάντα βρίσκεις καλές ευκαιρίες για ταξίδια όπως βρίσκεις και ευκαιρίες για ζωή. Ο χρόνος περνάει και δεν γεννηθήκαμε για να μένουμε σε ένα μέρος. Εσύ θα ταξιδέψεις; 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 − fourteen =