αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι άνθρωποι με συναισθηματική νοημοσύνη χρησιμοποιούν αυτούς τους 5 κανόνες στις συζητήσεις (και μπορείς να τους αντιγράψεις)

Οι άνθρωποι με συναισθηματική νοημοσύνη χρησιμοποιούν αυτούς τους 5 κανόνες στις συζητήσεις (και μπορείς να τους αντιγράψεις)

Οι ανθρώπινες σχέσεις που χτίζουμε, μπορούν να μας βοηθήσουν στην καριέρα και στην ζωή μας. Τώρα λοιπόν θα δούμε 5 βασικούς κανόνες για να κάνεις καλύτερες συζητήσεις. Πρόκειται για απλά πράγματα τα οποία εφαρμόζουν οι άνθρωποι με υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη, και παρουσιάζονται στο δωρεάν ebook 9 smart habits of people with very high Emotional Intelligent.

Τα καλά νέα: Πρόκειται για κανόνες που μπορεί να «αντιγράψει» ο καθένας. Και να έχει σημαντικά αποτελέσματα στην δουλειά ή στην ζωή του γενικότερα. Φυσικά αυτά είναι μόνο μερικά από τα τρικ που χρησιμοποιούν αυτοί οι άνθρωποι, αλλά είναι καλά για να ξεκινήσεις.

1. Στόχοι: Σκεφτείτε εκ των προτέρων το ιδανικό αποτέλεσμα. Είτε το παραδέχονται είτε όχι, όλοι έχουν έναν στόχο για το αποτέλεσμα κάθε συζήτησης στην οποία συμμετέχουν. Μπορεί να είναι ένας σημαντικός, στρατηγικός στόχος στη δουλειά. Μπορεί να είναι ένας συναισθηματικός στόχος. Ή, μπορεί να είναι ένας καθαρά αμυντικός στόχος: «Ό,τι κι αν συμβεί σε αυτή τη συζήτηση, δεν θέλω να δεσμευτώ σε νέες υποχρεώσεις για αυτόν τον πελάτη». Οι συναισθηματικά έξυπνοι άνθρωποι καταλαβαίνουν πόσο πολύτιμο είναι να αφιερώνετε μια στιγμή πριν από σχεδόν οποιαδήποτε συζήτηση για να σκεφτείτε ποιοι είναι οι στόχοι σας, έτσι ώστε η συνέχεια να μην σας παρασύρει. Μερικές φορές είναι χρήσιμο ακόμη και να βάζουμε πράγματα στο τραπέζι και να τα επικοινωνούμε ρητά: «Αυτό θα ήθελα να αποφασίσουμε ή να κάνουμε». Φανταστείτε αν όλοι στη ζωή σας ήταν τόσο ειλικρινείς.

2. Μείνετε συγκεντρωμένοι, και επίσης να μοιάζετε σαν να είστε συγκεντρωμένοι. Ζούμε στην εποχή των περισπασμών. Έτσι, τα άτομα με υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη όταν ξεκινούν μία συζήτηση, ξέρουν ότι χρειάζεται… προσπάθεια για να τους προσέξουν 100% οι άλλοι. Έτσι καθορίζουν ένα χρονικό διάστημα στο οποίο όλες οι μεριές θα εστιάσουν μόνο στη συζήτηση. Πρακτικά, τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι αφαιρείτε τους άλλους περισπασμούς — βάζοντας το τηλέφωνό σας με την όψη προς τα κάτω σε ένα γραφείο ή κλείνοντας τον φορητό υπολογιστή σας, για παράδειγμα. Αυτό σημαίνει ότι δεν κάνετε πολλές εργασίες — και κατά τη διάρκεια βιντεοκλήσεων. Κάνετε το περιβάλλον σας να φαίνεται ευνοϊκό για συνομιλίες ένας προς έναν. Προσπαθήστε να είστε συγκεντρωμένοι. Καταστήστε προφανές στα άλλα άτομα στις σημαντικές συζητήσεις σας ότι αυτοί και η συζήτησή σας είναι τα μόνα πράγματα στα οποία δίνετε προσοχή. Και φυσικά πρέπει και οι άλλοι να κάνουν το ίδιο.

3. Απαντήσεις: Σκεφτείτε καλά πώς φαίνεστε και ακούγεστε στην άλλη πλευρά. Σε οποιαδήποτε ανταλλαγή απόψεων και φράσεων κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε συνομιλίας, υπάρχουν ουσιαστικά μόνο τρεις κατηγορίες πραγμάτων που μπορείτε να πείτε: το σωστό, το λάθος ή τίποτα. Σε μελέτη, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι οι πωλητές που μιμούνται την ομιλία και τη στάση των πελατών τους πωλούν περισσότερα προϊόντα και ότι οι άνθρωποι σε διαπραγματεύσεις που «αντικατοπτρίζουν» την άλλη πλευρά καταλήγουν σε συμφωνίες πέντε φορές πιο συχνά. Ωστόσο, μια σημαντική προειδοποίηση είναι να «αντικατοπτρίζετε» χωρίς να φαίνεται ότι το κάνετε εσκεμμένα, κάτι που θα σας κάνει να φαίνεστε ψεύτικος και υπονομεύει το όλο θέμα. «Τείνουμε να μας αρέσουν οι άνθρωποι που μας μιμούνται, αρκεί να μην παρατηρούμε ότι το κάνουν», είπε ο Chris Frith, ομότιμος καθηγητής νευροψυχολογίας στο University College του Λονδίνου, στη Wall Street Journal σε μια αναφορά για το φαινόμενο.

4. Δώστε προσοχή στη δομή, το timing, τον ρυθμό και τη διάρκεια της συζήτησης. Δες μια ερώτηση που σχεδόν κανένας δεν θα απαντήσει με τον ίδιο τρόπο: Πόσο χρόνο θέλετε να διαρκέσει αυτή η συζήτηση; Εδώ αξίζει να θυμηθείς το άρθρο μας: «Πότε πρέπει να τελειώνεις μία συζήτηση; Νωρίτερα από ότι ίσως νομίζεις, λέει έρευνα του Harvard». Το γρήγορο συμπέρασμα: Οι περισσότερες συζητήσεις… δεν τελειώνουν όταν πρέπει.

5. Σκεφτείτε καλά τι θέλετε να θυμάται η άλλη πλευρά. Υπάρχουν δύο σχεδόν καθολικά πράγματα που μπορούμε να πούμε για το πώς τελειώνουν οι καλές συζητήσεις. Πρώτον, περιλαμβάνουν κάποιου είδους σύνοψη και ένα «επόμενο βήμα», ή μια υπόσχεση για το μέλλον. Πες κάτι του στιλ: «Είμαστε έτοιμοι! Θα ξεκινήσουμε το έργο τη Δευτέρα.» ή «Δεν νομίζω ότι έχουμε βρει συμφωνία εδώ, αλλά θα είμαι στην ευχάριστη θέση να μιλήσω περισσότερο αύριο» ή «Πέρασα πολύ όμορφα. Ελπίζω να μπορέσω να σε ξαναπάρω τηλέφωνο». Και επίσης προσπάθησε να βγάλεις μερικά θετικά συναισθήματα. Στην πραγματικότητα, ένα εύκολο κόλπο που προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν οι πιο συναισθηματικά έξυπνοι άνθρωποι είναι να βρουν κάτι για να πουν ευχαριστώ προς το τέλος κάθε συνομιλίας, έτσι ώστε το άτομο με το οποίο μιλάνε να θυμάται την ευγνωμοσύνη τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × five =