αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΚίνηση- έκπληξη από τη Nannuka: Καταργεί τα social media κανάλια της

Κίνηση- έκπληξη από τη Nannuka: Καταργεί τα social media κανάλια της

Σε μια κίνηση-έκπληξη προχωρά ο όμιλος Nannuka αφού με κοινή απόφαση των Ιδρυτικών μελών της και μετά από σχετική έρευνα & μελέτη των αντίστοιχων marketing & επικοινωνιακών τμημάτων της, ανακοίνωσε την παύση των Social media καναλιών της ( Instagram & Facebook) που απαριθμούν χιλιάδες Followers.

«Είχαμε αρκετό χρόνο να σκεφτούμε μέσα στην πανδημία. Πως θέλουμε να μας βρει η επόμενη ημέρα ως επιχείρηση, ως ομάδα, ως ανθρώπους. Η διαίσθηση έγινε απόφαση, όταν “μιλήσαμε” μέσω ερωτηματολογίου με εκατοντάδες μέλη μας και μας επιβεβαίωσαν και εκείνοι με την σειρά τους ότι τα social media πλέον έχουν εξελιχθεί σε κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που ήταν όταν ξεκίνησαν. Και πως και οι ίδιοι έχουν ανάγκη από ένα Social Media Detox αλλά για διάφορους λόγους δεν μπορούν να το πετύχουν. Εκεί ταρακουνηθήκαμε» σημειώνει η εταιρία.

Με τους ανθρώπους της Nannuka να συμπληρώνουν: «Νιώσαμε ότι δεν μπορούμε πλέον να βρούμε κοινό ρυθμό με την κατεύθυνση που κινούνταν τα SM. Η δύναμη τους φυσικά είναι τεράστια, δεν αμφισβητείται αυτό. Για να την καρπωθεί μια εταιρεία όμως σωστά, θα πρέπει η στρατηγική και φύση της εταιρείας να είναι σύμφωνη, πρέπει να κινείται ανάλογα, να δέχεται και να αποδέχεται τους όρους & αποφάσεις τους, κάτι που εμάς εδώ και καιρό μας προβλημάτιζε. Και αν δεν ταιριάζει όλο αυτό σε μια εταιρεία, τι μπορεί να κάνει; Για εμάς, το Social Media Detox, για λίγο ή περισσότερο καιρό, ήρθε ως φυσικό επόμενο».

Ενώ σε ότι αφορά τις επόμενες κινήσεις, σημειώνουν: «H στρατηγική μας είναι πλέον πιο ξεκάθαρη, πιο ελεύθερη και η σκέψη μας εντελώς out of the box οπότε όχι απλά γίνεται, η γνώμη μας είναι ότι γίνεται και καλύτερα. H “φωνή” μας θα είναι πλέον πιο έντονη, στοχευμένη και ηχηρή ξεκινώντας μέσα στον Μάιο με το Nannuka Voice, το πρώτο Podcast της εταιρείας στο οποίο θα συζητάμε θέματα φροντίδας, επικαιρότητας και οποιοδήποτε θέμα μας ζητάει το κοινό μας να αναλύσουμε. Η πρώτη συνέντευξη έκπληξη του Nannuka Voice, θα είναι ενδεικτική για την πορεία και γραμμή που θέλουμε να ακολουθήσουμε.

Επιπλέον, την φωνή μας θα την βρίσκετε μέσα από το Nannuka Voice στο Clubhouse και φυσικά η ομάδα του Customer Support πιο ενισχυμένη από ποτέ βρίσκεται στην θέση της για να σας ακούει καθημερινά! Η επικοινωνιακή στρατηγική του Ομίλου μεγαλώνει και εκσυγχρονίζεται πάντα με γνώμονα όλους εσάς. Μείνετε συντονισμένοι για την συνέχεια!».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 + eight =