αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 4 social skills που χρειάζεσαι για να πετύχεις στην δουλειά σου

Τα 4 social skills που χρειάζεσαι για να πετύχεις στην δουλειά σου

Στον δρόμο προς την επιτυχία, ένα είναι σίγουρο: Θα έρθεις σε επαφή με πολλούς ανθρώπους. Άλλοι πιο «εύκολοι», άλλοι πιο «δύσκολοι». Εσύ όμως πρέπει να είσαι σε θέση να διαχειριστείς σωστά όλο αυτό το περιβάλλον. Και να βγαίνεις κερδισμένος από τέτοιες επαφές. Όσο αυτό είναι δυνατόν τουλάχιστον.

Για να πετύχεις κάτι τέτοιο, πρέπει να διαθέτεις κάποια social skills. Ναι, είναι οι δεξιότητες που έχουν να κάνουν με την αλληλεπίδραση των ανθρώπων. Τα  καλά νέα: Ακόμα κι αν δεν διαθέτεις τέτοια skills, μπορείς να τα μάθεις και να γίνεις καλός με την πρακτική. Το αμερικανικό Entrepreneur.com παραθέτει 4 τέτοια skills που πρέπει οπωσδήποτε να βάλεις στην «εργαλειοθήκη» σου.

1# Eνσυναίσθηση : Η ικανότητα να αλληλεπιδράτε με άλλους και να κατανοείτε τα συναισθήματά τους είναι μια πολύ σημαντική δεξιότητα στον σημερινό κόσμο. Εάν ακούτε τις ανησυχίες και τα συναισθήματα των άλλων ανθρώπων και βάζετε τον εαυτό σας στα ‘παπούτσια’ τους, μπορείτε πραγματικά να τους καταλάβετε. Με αυτόν τον τρόπο, δημιουργείτε καλύτερες λύσεις στα προβλήματα επειδή καταλαβαίνετε τι θέλουν και χρειάζονται οι άλλοι άνθρωποι.

2# Ακρόαση: Μην ακούτε μόνο. Να είστε ενεργός ακροατής. Αυτό σημαίνει ότι είστε πλήρως αφοσιωμένοι ενώ μιλάτε κάποιος. Ακούστε τι λέει το άλλο άτομο χωρίς διακοπή, αφιερώστε χρόνο για να σκεφτείτε, να διαμορφώσετε μια απάντηση και στη συνέχεια να απαντήσετε. Μην απαντάτε χωρίς να σκέφτεστε.

3# Να είστε θετικοί: Χαιρέτα τους άλλους το πρωί στο γραφείο, με ένα χαμόγελο. Θα σας το επιστρέψουν. Εάν είστε θετικοί, τότε οι άλλοι θα είναι θετικοί και προς εσάς. Μην διστάσετε να χρησιμοποιήσετε τις λέξεις “παρακαλώ” και “ευχαριστώ”.

4# Συνεργασία: Η ομαδική εργασία είναι απαραίτητη στις εταιρείες. Πρέπει να είστε σε θέση να συνεργαστείτε με άλλους για να επιτύχετε έναν κοινό στόχο. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό ότι κάθε άτομο καταλαβαίνει τι αναμένετε από αυτόν ή αυτήν. Αν κάποιος αποτύχει να εκπληρώσει τις ευθύνες του σε μια ομάδα, τότε αυτό μπορεί να δημιουργήσει ένα φαινόμενο ντόμινο και να επηρεάσει την επιτυχία ολόκληρου του έργου. Για το λόγο αυτό, βεβαιωθείτε ότι κάθε μέλος της ομάδας ξέρει τι να κάνει, συμπεριλαμβανομένου του εαυτού σας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 5 =