αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρεις επιχειρηματίες προτείνουν τρεις τρόπους για να αντιμετωπίσεις τους haters

Τρεις επιχειρηματίες προτείνουν τρεις τρόπους για να αντιμετωπίσεις τους haters

Είναι αλήθεια, ότι ζούμε στην εποχή των haters. Όταν βαδίζεις προς την επιτυχία (ή όταν φτάσεις εκεί), κάνουν την εμφάνιση τους. Για να σου κάνουν κριτική και να πουν τις γνώμες τους. Συνήθως, παρουσιάζονται ως πιο ειδικοί… από τους ειδικούς και δεν έχουν διάθεση για συζήτηση.

Το όλο κλίμα έχει γίνει φυσικά πιο έντονο με τα social media. Πλέον ο καθένας, από την χαλαρότητα του καναπέ του, μπορεί να κάνει κριτική και να σχολιάσει τον οποιονδήποτε. Ακόμα και ανώνυμα. Το θέμα είναι τι μπορείς να κάνεις εσύ, έτσι ώστε να αντιμετωπίσεις τους haters και να μην σε βγάλουν από την πορεία σου.

Σε αφιέρωμα του Entrepreneur.com, μιλούν μεταξύ άλλων, 3 επιχειρηματίες και προτείνουν 3 διαφορετικούς τρόπους για να αντιμετωπίσεις τους κάθε είδους επικριτές.

1- Δείξε τους πως κερδίζουν

Όταν η Yuli Ziv έφτιαξε το fashion και marketing blog, Style Coalition το 2008, η μπλοκόσφαιρα ήταν… μια Άγρια Δύση, όπως θυμάται η ίδια. Με ανθρώπους που έκαναν blogging απλά για χόμπυ. Η ίδια κατηγορήθηκε τότε ότι επιδίωκε να βρει χορηγούς και να στρέψει τους bloggers προς τον επαγγελματικό δρόμο- να βγάζουν δηλαδή χρήματα από τα blogs τους. Κάτι που φυσικά σήμερα είναι πολύ συνηθισμένο, αλλά τότε δεν ήταν.

Όπως λέει οι επιθέσεις που λάμβανε ήταν συνεχείς. Έφτασαν στο σημείο να μολύνουν το email της. Η ίδια όμως συνέχισε τη δουλειά της. Και από ένα σημείο και μετά, απέκτησε ένα θετικό buzz. Αφού ήρθαν τα αποτελέσματα που περίμενε. Τους έδειξε πως είναι να κερδίζεις. Επίσης, όλοι κατάλαβαν ότι σε ένα blog μπορείς να έχεις μια αυθεντική φωνή και παράλληλα να βγάζεις χρήματα.

2- Χρησιμοποίησε τους haters ως «καύσιμο»

Την δική του άποψη λέει ο Tom Ferry, ιδρυτής και CEO της Tom Ferry International. Όπως εξηγεί, όσοι επιλέγουν να μοιράζονται περιεχόμενο και να λένε απόψεις που επηρεάζουν άλλους ανθρώπους, είναι φυσικό να δεχτούν κριτική. Δεν μπορείς να το αποφύγεις. Τι κάνει ο ίδιος; Καταρχήν δέχεται ότι οι άλλοι μπορούν να έχουν τη δική τους άποψη. Δεν κάνει «πόλεμο» μαζί τους. Και συνεχίζει τη δουλειά του. Αυτό που έχει διαπιστώσει, είναι ότι οι haters μπορούν να λειτουργήσουν ως «καύσιμο» και να σε οδηγήσουν στην επιτυχία.

3- Μείνε ανεπηρέαστος

Πάμε να δούμε και την άποψη του Grant Cardone. Ναι, είναι ο αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος και best seller συγγραφέας των New York Times, για τον οποίο έχουμε ξανά μιλήσει εδώ στο It’s Possible. Όπως λέει, τα χρήματα και η επιτυχία τραβούν την προσοχή. Αν διαθέτεις αυτά τα δύο, θα έχεις και haters. Τι πρέπει να κάνεις, ανάμεσα σε άλλα: Θυμίσουν ότι οι haters είναι συνήθως άνθρωποι που έχουν «παραιτηθεί» και είναι θεατές. Οι παίχτες όπως εσύ, δεν πρέπει να λαμβάνουν συμβουλές από θεατές. Επίσης, όπως λέει ο Cardone, οι haters δεν είναι τόσο επικίνδυνοι όσο οι άνθρωποι που τους ακούνε. Αν έχεις στην ομάδα σου ανθρώπους που επηρεάζονται από τους haters, απομάκρυνε τους. Οι haters δεν πρέπει να απομακρύνονται, αλλά να χρησιμοποιούνται ως «καύσιμο» (να το πάλι). «Θυμήσου, ότι ποτέ δεν υπήρξε ένα άτομο που πέτυχε, χωρίς να επικριθεί ή να μισηθεί», λέει ο Cardone.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve − 1 =