αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρία απλά tips που πρέπει να εφαρμόσεις όταν έχεις… υπερβολικά πολλά πράγματα να κάνεις

Τρία απλά tips που πρέπει να εφαρμόσεις όταν έχεις… υπερβολικά πολλά πράγματα να κάνεις

Λίγο χρόνο ακόμα. Αυτό χρειάζονται οι περισσότεροι άνθρωποι στο τέλος κάθε ημέρας. Και είναι αναμενόμενο. Ζούμε στην εποχή που όλοι… τρέχουν τα τα προλάβουν όλα. Τα tasks που πρέπει να ολοκληρωθούν είναι πολλά, και τα deadlines πιέζουν. Το σκηνικό γίνεται πιο αγχωτικό, αν μιλάμε για επιχειρηματίες, αφού εκεί οι δουλειές που πρέπει να διαχειριστούν είναι ακόμα περισσότερες.

Οι 24 ώρες της ημέρας συχνά μοιάζουν λίγες. Είναι όμως δεδομένο, ότι μια ημέρα… δεν μπορεί να αποκτήσει περισσότερες ώρες. Και τι μπορείς να κάνεις εσύ για να διαχειριστείς όλη αυτή την κατάσταση; Καταρχήν ψυχραιμία. Μετά δες τα 3 χρήσιμα tips που έχουμε εδώ.

1# Κατάλαβε ότι δεν μπορείς να τα κάνεις όλα τώρα: Είναι πιθανόν να έχεις να ολοκληρώσεις 10 tasks ή 20. Είναι όμως σίγουρο ότι δεν μπορείς να τα κάνεις όλα τώρα. Ούτε μέσα στην επόμενη μια ώρα. Τώρα μπορείς να κάνεις 1 task. Επικεντρώσου σε αυτό και κάνε το καλά. Τα άλλα αργότερα.

2#  Επέλεξε το σημαντικότερο έργο: Όταν είμαστε πολύ απασχολημένοι, έχουμε την τάση να κάνουμε πολλά μικρά tasks μαζί. Αυτό μάλλον δεν είναι η σωστή τακτική. Κάνε το ακριβώς αντίθετο. Εστίασε στο σημαντικότερο έργο που έχεις μπροστά σου. Και ολοκλήρωσε το. Είναι αυτό που θα έχει μεγαλύτερη επίδραση στην ημέρα σου, την εργασία σου, τη ζωή σου.

3# «Κλείσε» τους αντιπερισπασμούς: Όταν έχεις πολλά πράγματα να κάνεις, δεν γίνεται να είσαι παραγωγικός, αν ταυτόχρονα τσεκάρεις τα emails ή τις ειδοποιήσεις στα social media. Κατά τη διάρκεια της δουλειάς, άσε στην άκρη τους αντιπερισπασμούς. «Αποσυνδέσου» και εστίασε στην δουλειά. Θα δεις τα ηλεκτρονικά σου μηνύματα αργότερα, σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο που θα ορίσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × four =