αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Πως μπορώ να σε βοηθήσω;»: Γιατί δεν πρέπει να κάνεις αυτή την ερώτηση στους εργαζομένους σου

«Πως μπορώ να σε βοηθήσω;»: Γιατί δεν πρέπει να κάνεις αυτή την ερώτηση στους εργαζομένους σου

«Πως μπορώ να σε βοηθήσω;». Σίγουρα θα πιστεύεις ότι αυτή είναι μια από τις καλύτερες ερωτήσεις που μπορείς να κάνεις στους εργαζομένους της εταιρίας σου, αν είσαι ιδρυτής. Όμως η CEO της εταιρίας, Know Your Company, Claire Lew, παραθέτει μια εντελώς διαφορετική άποψη.

Όπως σημειώνει σε άρθρο της στο inc.com, έχει κάνει αυτή την ερώτηση πολλές φορές στους εργαζομένους της και κατάλαβε ότι είναι λάθος κίνηση.

«Αυτή η ερώτηση πληγώνει τους εργαζομένους περισσότερο από ότι τους βοηθά», τονίζει.

Μάλιστα, η CEO εξηγεί τους 3 βασικούς λόγους για τους οποίους η εν λόγω ερώτηση προς τους εργαζομένους είναι «κακή». Και η ανάλυση έχει ενδιαφέρον.

1- Είναι χαζό: Το να προτείνεις στον υπάλληλο να τον βοηθήσεις, αλλά χωρίς να παραθέτει συγκεκριμένες λύσεις, μάλλον δεν είναι πολύ καλό για έναν leader. Είναι μια τακτική που στην ουσία είναι… χαζή, και πιθανότατα δεν θα φέρει αποτελέσματα. Δοκίμασε να προτείνεις στον υπάλληλο ένα πιο συγκεκριμένο πλάνο.

2- Δημιουργεί πίεση στον εργαζόμενο: Ας είμαστε ειλικρινείς. Ο εργαζόμενος δύσκολα θα μιλήσει εντελώς ανοιχτά στο αφεντικό του, και θα του παραθέσει τι δεν πάει καλά μέσα σε ένα γραφείο. Άρα λοιπόν, το πιο πιθανό είναι ότι θα σου δώσει μια διπλωματική απάντηση. Το μόνο που θα καταφέρεις με αυτή την ερώτηση, είναι να δημιουργήσεις πίεση στον εργαζόμενο.

3- Είναι ασαφής: Ο εργαζόμενος πρέπει να σκεφτεί σε τι ακριβώς πρέπει να ζητήσει βοήθεια. Για ποιο κομμάτι τις δουλειάς. Για κάτι που έγινε τώρα ή την προηγούμενη εβδομάδα. Η ερώτηση από μόνη της είναι ασαφής. Και συνήθως, είναι δύσκολο για έναν υπάλληλο να προσδιορίσει το πως ο leader του μπορεί να τον βοηθήσει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eight + five =