αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠολλοί πετυχημένοι CEOs ξυπνούν στις 5:00 το πρωί. Εδώ είναι οι 4 θυσίες που πρέπει να κάνεις, για να γίνεις «πολύ πρωινός τύπος»

Πολλοί πετυχημένοι CEOs ξυπνούν στις 5:00 το πρωί. Εδώ είναι οι 4 θυσίες που πρέπει να κάνεις, για να γίνεις «πολύ πρωινός τύπος»

Το πρωινό ξύπνημα είναι μια συνήθεια που έχουν πολλοί πετυχημένοι CEOs. Τις πολύ πρωινές ώρες, δεν έχεις αντιπερισπασμούς και μπορείς να εστιάσεις στην δουλειά που θέλεις να κάνεις. Είναι τότε που μπορείς να μεγιστοποιήσεις την απόδοση σου.

Πως όμως μπορείς να ξυπνάς στις 5:00 πρωί; Φαντάζει δύσκολο. Ίσως και να είναι. Μπορείς όμως να καταφέρεις να εφαρμόσεις αυτό το μοντέλο. Αρκεί να κάνεις τις 4 θυσίες, που παρουσιάζει το inc.com.

1- Ξέχνα οτιδήποτε μετά τις 10 το βράδυ: Το κλειδί για ένα παραγωγικό πρωινό, είναι στο τι έκανες το προηγούμενο βράδυ. Αν ξενυχτήσεις σερφάροντας στο ίντερνετ ή βλέποντας τηλεόραση, μάλλον δεν θα μπορέσεις να ξυπνήσεις τόσο νωρίς. Ακόμα κι αν το καταφέρεις, δεν θα κάνεις καλό στην υγεία σου. Ετοιμάσου για ύπνο περίπου στις 22:00. Αν ξυπνήσεις μερικά πρωινά στις 5:00, μετά θα πηγαίνεις για ύπνο νωρίς έτσι κι αλλιώς.

2- Ετοιμαστείτε για δύο δύσκολα πρώτα πρωινά: Όταν ξεκινήσεις να εφαρμόζεις αυτό το μοντέλο. Θα δυσκολευτείς. Ειδικά στην αρχή. Να είσαι έτοιμος ότι τουλάχιστον τις δύο πρώτες ημέρες θα δυσκολευτείς να ξυπνήσεις. Αλλά επέμεινε.

3- Μην πατάς το snooze button: Το λεγόμενο κουμπί αναβολής δεν είναι φίλος σου. Μιλάμε για αυτό που πατάμε όλοι στο ξυπνητήρι. Αν ξυπνάς στις 5 και σηκώνεσαι από το κρεββάτι ώρες μετά, δεν έχει κανένα νόημα. Μην πατάς το snooze.

4- Στο στο ανθυγιεινό φαγητό και ποτό, πριν πέσεις στο κρεββάτι: Έρευνες έχουν δείξει, ότι αν τρως «άσχημα» και πίνεις αλκοόλ πριν πέσει στο κρεβάτι, πέφτεις σε πιο βαθύ ύπνο. Κάνε υγιεινή διατροφή. Α και λίγη άσκηση, αφού θα ξυπνάς νωρίς και θα έχεις χρόνο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eight − 3 =