Πολλές φορές, ερχόμαστε σε δύσκολη θέση όταν πρέπει να δώσουμε feedback σε κάποιον φίλο, συνάδελφο ή οποιονδήποτε μας το ζητήσει. Ειδικά, όταν πρέπει να δώσουμε αρνητικό feedback. Ειδικά μέσα σε μια επιχείρηση, αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα από μόνο του. Αφού από τη μια οι αρνητικές παρατηρήσεις μπορεί να είναι απαραίτητες για να βελτιωθεί ένα project ή μια υπηρεσία, ενώ από την άλλη μπορεί να δημιουργήσουν αρνητικές τριβές, αν ερμηνευτούν λάθος.
Τι πρέπει να κάνεις εσύ; Πρέπει να πεις τη γνώμη σου, χωρίς να «λαβωθείς». Στο παρακάτω γράφημα, που δημιούργησε η αμερικανική Headway Capital, παρουσιάζονται οι 12 κανόνες, για πετύχεις ακριβώς αυτό.