αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΟι επιχειρηματίες έχουν… αγχωθεί με τις αλλαγές στο Newsfeed του Facebook. Δες 4 tips για να «επιβιώσεις» στο νέο τοπίο

Οι επιχειρηματίες έχουν… αγχωθεί με τις αλλαγές στο Newsfeed του Facebook. Δες 4 tips για να «επιβιώσεις» στο νέο τοπίο

Το είπαμε ξανά, πριν λίγες ημέρες: Το NewsFeed του Facebook αλλάζει. Αυτό ανακοίνωσε άλλωστε ο ίδιο ο Mark Zuckerberg με post που έκανε. Στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται, οι χρήστες θα βλέπουν στον «τοίχο» τους περισσότερες αναρτήσεις από φίλους, και λιγότερες από επιχειρήσεις, brands και οποιασδήποτε FB Page.

«Πρόσφατα, λάβαμε το feedback από την κοινότητά μας ότι το δημόσιο περιεχόμενο – αναρτήσεις από επιχειρήσεις, εμπορικά σήματα και μέσα ενημέρωσης – εξαφανίζει τις προσωπικές στιγμές που μας οδηγούν να συνδεθούμε περισσότερο ο ένας με τον άλλο», λέει ο Zuckerberg.

Και κάπως έτσι, εξήγησε με απλά λόγια την μεγάλη αλλαγή που θα δούμε από εδώ και στο εξής: «Θα βλέπετε λιγότερο δημόσιο περιεχόμενο, όπως αναρτήσεις από επιχειρήσεις, μάρκες και μέσα ενημέρωσης. Το δημόσιο περιεχόμενο που θα βλέπετε θα κρατηθεί σύμφωνα με το ίδιο πρότυπο- θα πρέπει να ενθαρρύνει ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των ανθρώπων».

Όπως είναι λογικό, το νέο τοπίο που διαμορφώνεται στο Facebook, έχει… αγχώσει τους επιχειρηματίες σε όλο τον κόσμο. Ειδικά τους digital επιχειρηματίες, οι οποίοι είχαν στηρίξει μεγάλο κομμάτι της προβολής της εταιρίας τους, στο Facebook. Μέσα, δηλαδή, από μια FB Page, γίνονταν συνήθως η προώθηση των νέων προϊόντων, ενημερώνονταν το κοινό για τα νέα της επιχείρησης, ενώ υπήρχε και μια άμεση αλληλεπίδραση με τους χρήστες που το επιθυμούσαν.

Τι πρέπει να κάνει τώρα ένας επιχειρηματίας, για να «επιβιώσει» μέσα στο νέο Facebook-ικό τοπίο; Εντάξει, πέρα από το να δώσει… ένα κάρο χρήματα σε sponsored posts. Το αμερικανικό Entrepreneur.com, παραθέτει 4 κινήσεις που μπορείς να κάνεις άμεσα.

1- Δες ποιο περιεχόμενο αρέσει στο κοινό σου. Και εστίασε εκεί. Μπορείς να δεις αναλυτικά στατιστικά στοιχεία, μέσα στην FB Page σου. Εντόπισε τα posts που είχαν την μεγαλύτερη ανταπόκριση και κινήσου στο ίδιο μοτίβο. Αυτό θα κάνει τα posts σου πιο «δυνατά».

2- Livestreaming. Είναι αλήθεια, ότι εδώ και καιρό το FB προωθεί τα live videos. Θέλει να δημιουργήσει ένα περιβάλλον που να θυμίζει λίγο Youtube. Έχε υπόψη, ότι τα live videos εμφανίζονται πολύ πιο ψηλά στο newsfeed, άρα είναι ένας τρόπος για να «πολεμήσεις» τις νέες αλλαγές για τις οποίες συζητάμε. Επίσης, σε πολλές περιπτώσεις στέλνονται ειδοποιήσεις στους χρήστες, όταν ξεκινάς ένα live video. Οπότε, βάλε τα μέσα στην στρατηγική σου.

3- Δημιούργησε συζητήσεις. Ο Mark Zuckerberg το είπε ξεκάθαρα: «Το δημόσιο περιεχόμενο που θα βλέπετε θα κρατηθεί σύμφωνα με το ίδιο πρότυπο- θα πρέπει να ενθαρρύνει ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των ανθρώπων». Τα πράγματα είναι απλά. Πρέπει πλέον να λειτουργείς σαν άνθρωπος στο FB, και όχι σαν «ψυχρή» εταιρία. Απάντα σε σχόλια, και κάνε ερωτήσεις έτσι ώστε να δημιουργούνται συζητήσεις.

4- Το κουμπί «see first». Υπάρχει μια ρύθμιση στην σελίδα σου, την οποία μπορεί να πατήσει ο κάθε χρήστης. Χρειάζεται απλά να πάει στην καρτέλα «ακολουθείτε» στην κορυφή της FB Page. Και στην συνέχεια να επιλέξει το «Να εμφανίζονται πρώτα». Έτσι ώστε να βλέπει όσο περισσότερες από της αναρτήσεις που κάνεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 − eighteen =