αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ ιδρύτρια του brand ThirdLove αποκαλύπτει την καλύτερη και την χειρότερη συμβουλή που της έχουν δώσει

Η ιδρύτρια του brand ThirdLove αποκαλύπτει την καλύτερη και την χειρότερη συμβουλή που της έχουν δώσει




Η Heidi Zak εργαζόταν στην Google ως Διευθύντρια Μάρκετινγκ. Μέχρι το 2013. Όταν και αποφάσισε να ιδρύσει τη δική της επιχείρηση. Έτσι δημιούργησε τη ThirdLove. Ένα brand που απευθύνεται σε γυναίκες και έχει ως στόχο να τους παρέσει τον κατάλληλο στηθόδεσμο, εύκολα, γρήγορα και οικονομικά.

Μέσω της εφαρμογής που διαθέτει η εταιρία, οι γυναίκες μπορούν να παραγγείλουν τον στηθόδεσμο που θέλουν, με την εταιρία να έχει ως στόχο να παρέχει τα προϊόντα της σε προσιτές τιμές. Επίσης, αν το μέγεθος δεν ταιριάζει ακριβώς στην πελάτισσα ή για οποιοδήποτε λόγο δεν το θέλει, αυτή έχει τη δυνατότητα να το επιστρέψει μέσα σε 30 ημέρες.

Η Heidi Zak μίλησε στο επιχειρηματικό site Entrepreneur.com και αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην καλύτερη και την χειρότερη συμβουλή που έχει λάβει στην διαδρομή της μέχρι σήμερα. «Νιώσε άνετα με το να είσαι… σε άβολη θέση. Όταν ξεκινάς μια νέα επιχείρηση, πρέπει να συνηθίσεις ότι θα κάνεις πράγματα που δεν ξέρεις πως γίνονται. Θα πρέπει επίσης να είσαι ΟΚ με το να παίρνεις ρίσκα, χωρίς αν είσαι σίγουρος για το τι θα δεις σε επόμενο στάδιο» λέει η ίδια, απαντώντας στην ερώτηση για την καλύτερη συμβουλή που έχει λάβει.

Και τι γίνεται σε ότι αφορά τη χειρότερη συμβουλή; H Zak σημειώνει: «Η πιο κακή συμβουλή που έχω λάβει είναι: μην κάνεις τίποτα. Δεν στεναχωρήθηκα ποτέ με το να πηγαίνω σε κάτι νέο. Οι περισσότερες στεναχώριες έρχονται όταν χάνεις μια ευκαιρία ή όταν μένεις αδρανής. Πολλά περισσότερα καλά έρχονται όταν λες ναι, παρά όταν λες όχι». Με την ιδρύτρια να εννοεί φυσικά, ότι για να φτάσει κάποιος στην επιτυχία, χρειάζονται τολμηρές επιλογές και ρίσκα, ακόμα και αν το αποτέλεσμα δεν είναι σίγουρο.


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen + fifteen =