αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑOverthinking: Υπεραναλύεις τα πάντα; Εδώ είναι 4 πιθανοί λόγοι

Overthinking: Υπεραναλύεις τα πάντα; Εδώ είναι 4 πιθανοί λόγοι

Πολλοί άνθρωποι παρασύρονται στο λεγόμενο Overthinking. Είναι μία από τις κακές συνήθειες που μπορούν να σε σαμποτάρουν… χωρίς να το καταλάβεις.

Οι άνθρωποι που έχουν αυτή την τάση, συνήθως κάνουν επανειλημμένα τις ίδιες σκέψεις. Οδηγεί στην υπερανάλυση απλών αλληλεπιδράσεων ή καταστάσεων, μετατρέποντάς τες σε κάτι μεγαλύτερο από αυτό που πραγματικά είναι.

Η υπερβολική σκέψη μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη ζωή σας και να οδηγήσει σε στρες και άγχος. Μπορεί να σας εμποδίσει να κάνετε καθημερινές δραστηριότητες γιατί προκαλεί αναποφασιστικότητα. Οι σκέψεις αυτές είναι συχνά αρνητικές και μη ρεαλιστικές και μπορεί να επηρεάσουν τις σχέσεις σας με τον εαυτό σας και τους άλλους.

Γιατί όμως κάποιος «κολλάει» στο Overthinking; Εδώ είναι 4 πιθανοί λόγοι.

Το χρησιμοποιείτε ως δικαιολογία

Η εύρεση… θετικών στην υπερανάλυση, μπορεί να σας οδηγήσει να την κάνετε πιο συχνά. Μπορεί να μην συνειδητοποιείτε ότι το βλέπετε ως όφελος, αλλά υποσυνείδητα θεωρείτε ότι βγάζετε κάτι από αυτό.

Ένα παράδειγμα χρήσης του Overthinking ως δικαιολογία, είναι να λες ότι δεν μπορείς να πάρεις αποφάσεις επειδή δεν το έχεις σκεφτεί αρκετά. Όταν δεν αποφασίζετε, μπορεί να αισθάνεστε ότι δεν θα φταίτε εάν τα πράγματα πάνε στραβά. Οι πετυχημένοι άνθρωποι όμως είναι πετυχημένοι γιατί παίρνουν αποφάσεις. Θυμήσου και το άρθρο: Ο τολμηρός «κανόνας του 70%» που χρησιμοποιεί ο Jeff Bezos όταν λαμβάνει αποφάσεις.

Αυξημένο στρες και άγχος

Μπορεί να συμβεί λόγω στρες και άγχους. Το άγχος είναι μια αντίδραση φόβου που μπορεί να οδηγήσει σε Overthinking για πράγματα που μπορεί να μην συμβούν ποτέ. Σκέφτεστε πάντα τα χειρότερα σενάρια για το μέλλον.

Το αυξημένο άγχος μπορεί να σας δυσκολέψει να κατανοήσετε τι συμβαίνει γύρω σας. Όταν συμβεί αυτό, μπορεί να υπεραναλύετε και να δυσκολευτείτε να πάρετε αποφάσεις.

Φοβάστε τη σύγκρουση

Η σύγκρουση δεν είναι κάτι καλό, αλλά μερικές φορές είναι απαραίτητη. Το να φοβάσαι, μπορεί να οδηγήσει σε Overthinking επειδή προσπαθείς να βρεις τρόπους να την αποφύγεις. Δεν πιστεύετε στην ικανότητά σας να το χειριστείτε μία κατάσταση και ενεργοποιεί έναν βρόχο αρνητικής σκέψης που σας κάνει να πιστεύετε ότι κινδυνεύετε.

Η υπερβολική ανάλυση μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε τις συγκρούσεις, αλλά επίσης οδηγεί σε μεγαλύτερη ανησυχία. Θα αρχίσετε να κάνετε Overthinking και να ανησυχείτε για τη δικαιολογία που είχατε για την αποφυγή της σύγκρουσης. Μπορεί επίσης να προκαλέσει εσωτερική σύγκρουση επειδή δεν επιλύσατε το εξωτερικό πρόβλημα.

Τάσεις τελειομανίας

Η προσπάθεια για τελειότητα μπορεί να οδηγήσει σε Overthinking γιατί πάντα θα νιώθετε ότι δεν ανταποκρίνεστε στις δυνατότητές σας. Δεδομένου ότι κανείς δεν είναι τέλειος, συχνά θα επαναφέρετε εμπειρίες στο μυαλό σας, σκεπτόμενοι τι θα μπορούσατε να είχατε κάνει διαφορετικά. Μπορεί να σας δυσκολέψει να προχωρήσετε, επειδή σκέφτεστε συνεχώς «τι μπορείτε να κάνετε καλύτερα» ή πράγματα που έχετε μπερδέψει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − 5 =