αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 4 καλύτερα πράγματα που μπορείς να κάνεις μέσα σε μία ημέρα που νιώθεις ότι «δεν θες να κάνεις τίποτα»

Τα 4 καλύτερα πράγματα που μπορείς να κάνεις μέσα σε μία ημέρα που νιώθεις ότι «δεν θες να κάνεις τίποτα»

Σίγουρα έχει υπάρξει ημέρα που νιώθεις ότι… δεν μπορείς (και δεν θες) να κάνεις τίποτα. Είναι μια «κενή ημέρα». Το να νιώθετε έτσι είναι θεμιτό και, παραδόξως, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε σε αυτήν την κατάσταση.

Η αλήθεια είναι ότι μερικές φορές το να θέλεις να μην κάνεις τίποτα δεν είναι τόσο βαθύ. Μερικές μέρες, ο εγκέφαλος και το σώμα σας χρειάζονται απλά λίγο χρόνο για να χαλαρώσουν και να πάρουν λίγη ενέργεια πίσω.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφήνεις κάθε τέτοια ημέρα να περνά χωρίς να κάνεις απολύτως τίποτα. Όπως σημειώνει το powerofpositivity.com, υπάρχουν 4 πράγματα με τα οποία μπορείς να γεμίσεις ένα κομμάτι από τον κενό χρόνο σου. Και να βγεις ωφελημένος.

1# Αξιοποίησε το διάλειμμα για να σκεφτείς

Μερικές φορές, μέσα στον «κενό χρόνο» έρχονται οι καλύτερες ιδέες. Αρκεί να αφήσεις το μυαλό σου να περιπλανηθεί. Ισως λοιπον η καλύτερη λύση είναι να κάνετε ένα βήμα πίσω, και να μην κάνετε σχεδόν τίποτα μεσα σε αυτή την ημερα. Αν δεν χρειάζεται να αναλάβετε καμία ευθύνη την ημέρα που αισθάνεστε ότι δεν έχετε κίνητρο, μην κάνετε τίποτα. Ή, ακόμα καλύτερα, κάντε ό,τι θέλετε αλλά δεν έχετε χρόνο να κάνετε μια κανονική μέρα. Θέλετε να παρακολουθήσετε την τηλεοπτική εκπομπή που ξεκινήσατε πριν από μήνες; Τώρα είναι η ώρα. Θέλετε να διαβάσετε ένα βιβλίο; Τώρα έχετε το χρόνο. Αφιερώστε αυτές τις ώρες που σας απομένουν για να ‘αποσυνδεθείτε’ εντελώς. Σταματήστε να σκέφτεστε την δουλειά και άλλες ευθύνες. Και αφεθείτε σε χαλαρωτικές δραστηριότητες.

2# Δες μερικούς φίλους

Όταν θέλετε να μην κάνετε τίποτα, είναι καλύτερο να είστε κοντά στους ανθρώπους που συμπαθείτε περισσότερο. Μπορούν να σας φτιάξουν τη διάθεση και να σας παρακινήσουν καλύτερα από οτιδήποτε άλλο. Η παρέα με τους φίλους ή ακόμα και την οικογένειά σας θα σας κάνει να ξεχάσετε οτιδήποτε σας προκαλεί άγχος. Το να μιλάτε και να γελάτε μαζί με κάποιον μπορεί να κάνει τον εγκέφαλό σας να απελευθερώσει όλη τη συσσωρευμένη αρνητικότητα που νιώθατε, δημιουργώντας χώρο για θετικές σκέψεις.

3# Δες γιατί νιώθεις έτσι

Τις περισσότερες φορές, το να νιώθεις ότι «δεν θες να κάνεις τίποτα» δεν είναι τυχαίο. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, μπορεί να συσχετιστεί με υποκείμενα ζητήματα. Εάν βρίσκεστε σε κακό moodd και νιώθετε ότι δεν μπορείτε να κάνετε σχεδόν τίποτα, προσπαθήστε να καταλάβετε γιατί συμβαίνει αυτό. Αυτή η αυτογνωσία είναι κρίσιμη εάν αυτό το συναίσθημα επιμένει για λίγες μέρες. Για αυτό, πρέπει να ακούσετε τα συναισθήματά σας. Προσπαθήστε να αφιερώσετε λίγο χρόνο μόνοι σας με τις σκέψεις σας και να καταλάβετε τι είναι διαφορετικό τώρα σε σύγκριση το διάστημα πριν. Δουλεύεις περισσότερο; Δεν έχεις κάνει διάλειμμα εδώ και καιρό; Έχετε άλλους λόγους να αγχώνεστε, όπως οικογενειακά θέματα ή άλλα πράγματα; Κάντε μια άμεση σύγκριση, γραπτά αν βοηθάει, μεταξύ της ζωής σας πριν και της ζωής σας τώρα, και εντοπίστε τις διαφορές.

4# Κάνε μικρές δουλειές, αντι να μην κάνεις τίποτα

Εάν δεν έχετε την πολυτέλεια να «πετάξετε» χρόνο, μπορείτε να προσπαθήσετε να κινηθείτε σιγά- σιγά. Μπορείτε να είστε παραγωγικοί και να κάνετε μικρά πράγματα. Όταν νιώθετε ότι δεν θέλετε να σηκώσετε ούτε ένα δάχτυλο, το πιο δύσκολο βήμα είναι να ξεκινήσετε μια εργασία. Έτσι, κάντε μικρά πράγματα που δεν απαιτούν πολλή προσπάθεια. Το γεγονός ότι μπορείτε να επιτύχετε κάποιους μικρούς στόχους, μπορεί να είναι μια μεγάλη ανταμοιβή τις μέρες που δεν θέλετε να κάνετε τίποτα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ελληνίδα που έχει ταξιδέψει σε πάνω από 40 χώρες και μένει μέσα σε ένα τροχόσπιτο

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 + fourteen =