αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑNew York Times: Γιατί η H&M ετοιμάζει μεγάλες εκπτώσεις στα προϊόντα της

New York Times: Γιατί η H&M ετοιμάζει μεγάλες εκπτώσεις στα προϊόντα της

Παρά τις συνεργασίες υψηλού προφίλ με την Erdem και τη Νίκι Μινάζ, το περασμένο φθινόπωρο, η H&M παραδέχτηκε πως στις αποθήκες της έχει απούλητα φορέματα, αξεσουάρ και άλλα ρούχα αξίας 4,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, και έχει σημειώσει πτώση των κερδών κατά 62% τους τελευταίους τρεις μήνες.

Σύμφωνα με τους New York Times, μπορεί να πρόκειται για άσχημα νέα για την σουηδική εταιρεία, αλλά είναι μια καλή είδηση για όλους εμάς, δεδομένου ότι η H&M σχεδιάζει να μειώσει τις τιμές τους επόμενους μήνες για να απαλλαγεί από το απούλητο απόθεμα προκειμένου να διορθωθεί το πρόβλημα. Αλλά, σύμφωνα με την Washington Post, μεταξύ αυτών των ρούχων είναι και πολλά αποκριάτικα κοστούμια και χριστουγεννιάτικα πουλόβερ.

Ο τεράστιος όγκος των απούλητων ενδυμάτων – μια αύξηση 7% σε σχέση με το παρελθόν έτος – αποτελεί ένα μόνο παράδειγμα του πώς ο γίγαντας της μόδας δεν ήταν σε θέση να συμβαδίσει σε έναν κόσμο όπου οι περισσότεροι αγοραστές σνομπάρουν τα καταστήματα και κάνουν τις αγορές τους διαδικτυακά αντ’ αυτού.

Εκτός από την μείωση των τιμών, η H&M σχεδιάζει επίσης, να μειώσει το άνοιγμα νέων καταστημάτων και να εστιάσει τις προσπάθειές της στην επέκταση της online δραστηριότητας κατά 25% φέτος.

Ωστόσο, αυτό μπορεί να μην είναι αρκετό για την επίλυση του προβλήματος και οι οικονομικοί αναλυτές δεν είναι αισιόδοξοι για την εταιρεία,. Στην πραγματικότητα, κάποιος αποκάλεσε την H&Μ «ένα ναυάγιο σε αργή κίνηση» αφότου είδε τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της εταιρείας, σύμφωνα με τους New York Times.

Πηγή: iefimerida.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − 16 =