Η L’Oreal επεκτείνει τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας και τεχνητής νοημοσύνης για τα προϊόντα της, προσφέροντας μία υπηρεσία δοκιμής αυτών. Μία νέα προσθήκη είναι η χρήση της κάμερας του κινητού για την εξομοίωση διαφόρων χρωμάτων μαλλιών από τη σειρά Garnier Nutrisse και Granier Olia χρησιμοποιώντας επαυξημένη πραγματικότητα.
Good news! After launching a #virtual try-on service for #makeup products with @ModiFace, consumers will now be able to try out different #haircolor shades from Garnier ?
Read this article by @WSJ to find out how we are changing the consumer experience ⬇️ https://t.co/zM1AtuYQNC— L'Oréal Group (@Loreal) December 20, 2019
Κάνοντας χρήση της Google Lens εφαρμογής, οι χρήστες μπορούν να στρέψουν την κάμερα του κινητού στο προϊόν το οποίο αναγνωρίζεται και έπειτα ενεργοποιείται η εικονική δοκιμή στα μαλλιά σας.
«Συνειδητοποιήσαμε πως το AR και η AI θα αλλάξουν πραγματικά την εμπειρία των πελατών για την L’Oreal και τη βιομηχανία. Υπάρχει ένα πραγματικό πλεονέκτημα στην καθοδήγηση των καταναλωτών να βρουν το σωστό χρώμα» τόνισε Lubomira Rochet, επικεφαλής ψηφιακών προϊόντων L’Oreal.
Πηγή: Unboxholics.com