αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ L’Oréal βάζει νέο brand στην «ομπρέλα» της- Εξαγορά ύψους 2,5 δισ. δολαρίων

Η L’Oréal βάζει νέο brand στην «ομπρέλα» της- Εξαγορά ύψους 2,5 δισ. δολαρίων

Ο γαλλικός κολοσσός των καλλυντικών L’Oréal κατέληξε σε συμφωνία για την εξαγορά του brand καλλυντικών πολυτελείας Aesop, η οποία είχε ιδρυθεί στη Μελβούρνη πριν αναπτύξει το κοινό της σε παγκόσμια κλίμακα, έναντι 2,53 δισ. δολαρίων.

Η συναλλαγή έρχεται ως απότοκο μηνών διαπραγματεύσεων, καθώς και άλλες εταιρείες, όπως η εταιρεία επιχειρηματικών συμμετοχών Permira και η κινεζική επενδυτική Primavera Capital είχαν δείξει ενδιαφέρον για το αυστραλιανό brand, το οποίο βρισκόταν ως σήμερα στην ιδιοκτησία της βραζιλιανής Natura, ανέφεραν πρόσωπα με γνώση του ζητήματος στο πρακτορείο Bloomberg τον Φεβρουάριο.

Υπό τη σκέπη της L’Oreal, η Aesop θα βρεθεί δίπλα σε άλλα brands πολυτελείας όπως η Lancome και η Yves Saint Laurent, καθώς η γαλλική εταιρεία ενισχύει τη στροφή της στα προϊόντα πολυτελείας.

“Η συμφωνία συνιστά μια στροφή στη στρατηγική συγχωνεύσεων και εξαγορών της L’Oreal, καθώς συνήθως στοχεύει brands σε προγενέστερα στάδια ανάπτυξης προκειμένου να επιτύχει συνέργειες στο πεδίο των εσόδων”, σημειώνει η Molly Wylenzek, αναλύτρια στην Jefferies, σε σημείωμα προς τους πελάτες της. “Η ανάπτυξη της Aesop έχει ήδη σε μεγάλο βαθμό συντελεστεί”.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 − fourteen =