αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρεις απλές τεχνικές για να σε σέβονται οι άλλοι στη δουλειά: Εξηγεί ένας γκουρού της επικοινωνίας

Τρεις απλές τεχνικές για να σε σέβονται οι άλλοι στη δουλειά: Εξηγεί ένας γκουρού της επικοινωνίας

Δεν χρειάζεται να είστε Διευθύνων Σύμβουλος ή ακόμα και διευθυντής, για να έχετε επιρροή στο γραφείο.

Για να κάνετε τους συναδέλφους σας να ακούσουν και να υποστηρίξουν τις ιδέες σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τρεις απλές τεχνικές συναισθηματικής νοημοσύνης, λέει ο λέκτορας και ειδικός επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Στάνφορντ, Matt Abrahams. Μπορούν να σας βοηθήσουν να δείξετε στους συναδέλφους και τα αφεντικά σας ότι έχετε ισχυρές ιδέες, να δημιουργήσετε ουσιαστικές συνδέσεις στον χώρο εργασίας σας, να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας σχετικά με την εργασία και ίσως να σας προσφέρουν ακόμα και μια προαγωγή, λέει.

«Οι καριέρες είναι πολύ διαφορετικές τώρα… τα πράγματα είναι πιο remote και virtual, επομένως δεν είσαι τόσο πολύ κοντά σε ανθρώπους», λέει ο Abrahams στο CNBC. «Πραγματικά χαράζετε τον δικό σας τρόπο και πρέπει να κάνετε τους άλλους να υποστηρίξουν τουλάχιστον, αν όχι να ακολουθήσουν, τα πράγματα που προσπαθείτε να κάνετε».

Οι τρεις συστάσεις του είναι απλές και μπορούν να εφαρμοστούν σε ρόλους στο γραφείο ή σε remote θέσεις:

Μάθετε πώς να είστε χρήσιμοι

Πρώτον: Παρατηρήστε. Για να καταλάβετε πάνω σε τι δουλεύουν οι διαφορετικές ομάδες και ποιος λογοδοτεί σε ποιον διευθυντή.

Στη συνέχεια, βρείτε ένα «σημείο μόχλευσης» – έναν τρόπο για να γίνετε χρήσιμοι σε αυτή τη δομή, λέει ο Abrahams. Εάν υπάρχουν ορισμένες εργασίες που δεν τους αρέσει να κάνουν οι άνθρωποι, κοιτάξτε προς τα εκεί. Μπορείτε να κρατάτε εθελοντικά σημειώσεις κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, για παράδειγμα, κάτι που ενθαρρύνει τα άλλα άτομα στην αίθουσα να κατευθύνουν την προσοχή τους σε εσάς. «Θα θέλουν να σιγουρευτούν ότι καταγράφεις τα πράγματα σωστά και θα έχεις την ευκαιρία να κάνεις ερωτήσεις σε άλλους», λέει ο Abrahams.

Θα μπορούσατε να εμπλακείτε στον προγραμματισμό εκδηλώσεων γραφείου ή να ξεκινήσετε ένα έγγραφο Google που βοηθά να κρατάτε την ομάδα σας οργανωμένη. Εάν ένα άτομο διευθύνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας και έχετε σχετική εμπειρία, προσφερθείτε εθελοντικά να βοηθήσετε με αναρτήσεις ή να δημιουργήσετε βίντεο.

Ξαφνικά ο ρόλος που έχεις  σου δίνει πρόσβαση και επιρροή, λέει ο Abrahams.

Βρείτε συμμάχους

Κάθε φορά που βρίσκεστε σε ένα δωμάτιο με άτομα που συνήθως δεν συνεργάζονται, έχετε την ευκαιρία να δημιουργήσετε νέες σχέσεις.

Εάν αφιερώνετε λεπτά σε μια σύσκεψη, για παράδειγμα, μπορείτε να ακούσετε πώς αυτή η ομάδα κάνει brainstorming, επιλέγει και εκτελεί νέες ιδέες. Μπορείτε να εντοπίσετε άτομα που σκέφτονται παρόμοια με εσάς ή μπορούν να σας βοηθήσουν να περιηγηθείτε στις εσωτερικές λειτουργίες του χώρου εργασίας σας. Ίσως ακόμη και να μπορέσετε να συνδεθείτε με έναν ανώτερο που θα ήταν πρόθυμος να πιει έναν καφέ μπορεί να σας δώσει feedback

Μην αντιμετωπίζετε τις σχέσεις σας ως συναλλακτικές, συμβουλεύει ο Abrahams. Αναζητήστε άτομα με τα οποία συνδέεστε φυσικά και τα οποία σέβονται οι άλλοι συνάδελφοί σας.

«Συνδεθείτε με τους ανθρώπους και ακούστε πραγματικά όταν σας λένε πράγματα», λέει ο Abrahams.

Υποστηρίξτε ο ένας τις ιδέες του άλλου

Μόλις δημιουργήσετε ισχυρές επαγγελματικές σχέσεις, μάθετε πώς μπορείτε να συνεργαστείτε για κοινούς στόχους. Ο Abrahams το αποκαλεί «συστράτευση» με άλλους. Το επόμενο βήμα, λέει, είναι η «ενίσχυση». Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι υποστηρίζουμε ο ένας τις ιδέες του άλλου: Όταν κάποιος έχει μια καλή ιδέα σε μια συνάντηση, για παράδειγμα, πείτε γιατί πιστεύετε ότι είναι ενδιαφέρουσα ή ωφέλιμη για την αποστολή της εταιρείας.

Μπορείτε επίσης να παραθέσετε τις δικές σας ιδέες με μεγαλύτερη επιρροή σημειώνοντας πώς οι συνάδελφοί σας βοήθησαν στη διαμόρφωση τους, λέει ο Abrahams: «Η Sally, ο Joe και εγώ εργαζόμαστε πάνω σε κάτι που πιστεύουμε ότι θα μπορούσε να λύσει ένα πρόβλημα» είναι συχνά πιο επιδραστικό από το να λέμε ότι η ιδέα προήλθε από εσένα μόνο. Δείχνει ότι έχετε δοκιμάσει και συγκεντρώσει υποστήριξη για αυτή και καταλαβαίνετε πώς να φέρετε αποτελέσματα μέσα στη δομή της εταιρείας σας, σημειώνει.

Το να αποδίδετε συνεχώς credits στους «συμπαίκτες» σας κάνει τους ανθρώπους να σας ακούσουν και μπορεί να κάνει άλλους συναδέλφους πιο πιθανό να ζητήσουν τη γνώμη σας ή να σας συμπεριλάβουν σε projects. «Δεν υπάρχει τίποτα πιο ισχυρό», λέει ο Abrahams.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 + three =