αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο eFood δημιουργεί το δικό του ντελίβερι. Και «πιάνει» ακόμα και μαγαζιά που πριν δεν έκαναν διανομές

Το eFood δημιουργεί το δικό του ντελίβερι. Και «πιάνει» ακόμα και μαγαζιά που πριν δεν έκαναν διανομές

Σε μια δυναμική κίνηση προχωρά το efood, δημιουργώντας την δική του υπηρεσία ντελίβερι. Ουσιαστικά η εταιρία αποκτά τον δικό της στόλο ντελιβεράδων, και μέσα από αυτόν θα μπορεί ο χρήστης να παραγγέλνει ντελίβερι ακόμα και από μαγαζιά που πριν δεν έκαναν διανομές. Χαρακτηριστικά παραδείγματα μεγάλων brands που δεν κάνουν διανομές, είναι π.χ. τα McDonald’s και τα Starbucks.

H νέα υπηρεσία ονομάζεται efoodgo. Μέσω του efoodgo, ο πελάτης μπορεί να παραγγείλει αυτό που επιθυμεί πραγματικά, τη στιγμή που το θέλει, είτε αυτό αφορά είναι κάποιο ρόφημα από τα Starbucks, είτε είναι burger από κάποιο νέο, τοπικό hot spot που -ακόμα- δεν διαθέτει δικό του delivery.

Προς το παρόν, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η εμβέλεια για τις υπηρεσίες του efoodgo περιλαμβάνει το κέντρο της Αθήνας και την ευρύτερη περιοχή Χαλανδρίου, Ψυχικού, Φιλοθέης, όμως στα άμεσα σχέδια της efood είναι να επεκτείνει τη νέα της υπηρεσία και στην υπόλοιπη πόλη.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

11 − 7 =