αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 11 εταιρίες Ελλήνων εφοπλιστών που παραγγέλνουν τώρα νέα πλοία (Λίστα)

Οι 11 εταιρίες Ελλήνων εφοπλιστών που παραγγέλνουν τώρα νέα πλοία (Λίστα)

Οι ανεβασμένοι ρυθμοί των ελληνικών παραγγελιών στα ναυπηγεία της Κίνας και της Νότιας Κορέας και της Ιαπωνίας κρύβουν μεγάλες αντιθέσεις σε σχέση με το καύσιμο που επιλέγουν οι πλοιοκτήτες να κινείται ο νέος στόλος που θα πέσει στη θάλασσα τα επόμενα χρόνια.

Σύμφωνα με έρευνα της Xclusiv Shipbrokers που έγινε για λογαριασμό της Naftiliaki, στο βιβλίο παραγγελιών των 109 φορτηγών χύδην φορτίου των Ελλήνων εφοπλιστών σχεδόν όλες οι ελληνικές παραγγελίες είναι πλοία που χρησιμοποιούν συμβατικά καύσιμα. Μόνο δύο πλοία τύπου newcastlemax είναι ικανά να κινηθούν και με LNG.

Η εικόνα αυτή διαφοροποιείται στα δεξαμενόπλοια, καθώς 34 από τις 125 παραγγελίες είναι πλοία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν διπλά καύσιμα (κυρίως LNG) ενώ υπάρχουν 17 παραγγελίες που είναι έτοιμες για εναλλακτικά καύσιμα (που σημαίνει ότι μπορούν εύκολα να τοποθετηθούν εκ των υστέρων για χρήση άλλου καυσίμου) και 17 παραγγελίες είναι πλοία που χρησιμοποιούν συμβατικά καύσιμα.

Στο βιβλίο παραγγελιών εμπορευματοκιβωτίων σχεδόν οι μισές ελληνικές παραγγελίες, δηλαδή 23 από τις 49 είναι πλοία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν εναλλακτικά καύσιμα και 21 παραγγελίες είναι για πλοία που μπορούν να εξοπλιστούν εύκολα για χρήση εναλλακτικών καυσίμων και μόνο δύο παραγγελίες είναι για πλοία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν άλλα από τα συμβατικά καύσιμα.

Τέλος, σε αξιοσημείωτη αντίθεση, οι παραγγελίες gas carriers αφορούν κυρίως πλοία με εναλλακτικά καύσιμα. Πάνω από το 88% από αυτά, 67 πλοία μπορούν να χρησιμοποιήσουν εναλλακτικά καύσιμα, 17 παραγγελίες είναι πλοία που μπορούν να εξοπλιστούν εκ των υστέρων και ένας σημαντικός αριθμός 50 παραγγελιών είναι πλοία που μπορούν να χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα.

Οι παραγγελίες αναλυτικά

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nine − two =