αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΚάντο όπως ο Bill Gates: 4 συμβουλές για να ξεχωρίσεις στη δουλειά σου

Κάντο όπως ο Bill Gates: 4 συμβουλές για να ξεχωρίσεις στη δουλειά σου

Είναι αλήθεια ότι το τοπίο στην αγορά εργασίας μοιάζει πιο ρευστό από ποτέ. Σε όλο τον πλανήτη. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να «παγώσεις» όλα τα σχέδια σου.Πρέπει να συνεχίσεις την προσπάθεια έτσι ώστε να φτάσεις στις επαγγελματικές επιτυχίες που θες.

Η παρακάτω λίστα μπορεί να σε βοηθήσει. Είναι 4 συμβουλές για να ξεχωρίσεις στην δουλειά σου, μέσα από τα όσα μπορεί να σου διδάξει ο Bill Gates.

1. Οικοδόμησε σχέσεις με τους ανθρώπους γύρω σου

Μάθε να ακούς τους ανθρώπους και να μαθαίνεις για αυτούς. Ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους, τι τους αρέσει και τι απεχθάνονται, ακόμα και τι ομάδα είναι. Έτσι θα χτίσεις σταθερές σχέσεις και αυτοί θα σε προσέχουν καλυτέρα. Σε ερώτηση που έγινε στον ίδιο τον Bill Gates για το τι θα άλλαζε αν γυρνούσε πίσω τον χρόνο σχετικά με τον εαυτό του, εκείνος απάντησε ότι θα βελτίωνε την συναισθηματική του νοημοσύνη και την ικανότητα να επικοινωνεί καλύτερα με τους ανθρώπους.

2. Πούλησε κάτι σαν το πουλάς στον φίλο σου

Ο τομέας των πωλήσεων μπορεί να σου φαίνεται μεγάλος μπελάς και να μην το έχεις γενικά με το αντικείμενο, γιατί μερικές φορές μπορεί να γίνει δύσκολο ή περίεργο. Όμως όλα γίνονται καλύτερα όταν προσπαθείς να πουλήσεις κάτι σε κάποιον, σαν αυτός ο άλλος να ήταν ο αδερφός σου ή ο καλύτερός σου φίλος. Τότε αυτοί θα σε δουν με άλλο μάτι και θα σε εμπιστευτούν αμέσως και εσύ θα αντιμετωπίζεις πιο χαλαρά τον απέναντί σου μέσα στο κλίμα οικειότητας που θα έχεις δημιουργήσει.

3. Μην αντιμετωπίζεις τις σχέσεις όπως τις συναλλαγές

Δεν πρέπει να περιμένεις από όλα να έχουν ένα κέρδος στο τέλος. Μερικές φορές παίρνεις κάτι, αλλά άλλες όχι. Αν δεν πετύχει η συμφωνία, τότε κέρνα ένα ποτό ή μια μπύρα και πιες με τον συνομιλητή σου. Αυτό θα σπάσει τον πάγο και εκείνος θα δει τις προθέσεις σου και ότι είσαι αυθεντικός. Μην τα βλέπεις όλα τόσο ανταγωνιστικά! Χαλάρωσε και ίσως αυτός αργότερα να αλλάξει την γνώμη του και να πετύχει η συμφωνία. Εξάλλου οι σχέσεις είναι μια μακροχρόνια επένδυση.

4. Βγες μπροστά στις δύσκολες στιγμές

Υπάρχουν στιγμές που στραβώνουν. Μπορεί ο πελάτης να αισθανθεί μπερδεμένος, να αγχωθεί, να νιώσει άσχημα ή και να νευριάσει. Ο εσωστρεφής εαυτός σου μπορεί να σου λέει να μην μπλέξεις αλλά αντί αυτού βγες και σώσε την κατάσταση. Όταν κάποιος πελάτης σε απειλεί ότι θα φύγει, κάτσε και άκουσέ τον και φέρσου ψύχραιμα, δείχνοντάς κατανόηση. Ίσως είναι αυτό που θα τον κάνει αργότερα μεγάλο σου υποστηρικτή. Μια έρευνα στο Harvard έδειξε πρόσφατα, ότι όταν απαντάς ψύχραιμα σε εκνευρισμένους πελάτες, τότε συνήθως τους κερδίζεις πάλι, ακόμα και αν αυτό που τους προσφέρεις είναι απλά ο χρόνος και η κατανόησή σου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

9 + 6 =