αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Ετοιμάσου μαζί μου»: Η νέα τάση στα social media από την οποία κάποιοι βγάζουν πολλά χρήματα

«Ετοιμάσου μαζί μου»: Η νέα τάση στα social media από την οποία κάποιοι βγάζουν πολλά χρήματα

Πλέον υπάρχουν πολλές επιλογές για να βγάλει κάποιος χρήματα. Ξεκινώντας ακόμα και από το δωμάτιο του σπιτιού του, με μόνο εργαλείο το κινητό του.

Κάπου εκεί βλέπουμε μία τάση στα social media. Από την οποία πολλοί δημιουργοί περιεχομένου βγάζουν χρήματα. Τα βίντεο «Ετοιμάσου μαζί μου» βρίσκονται παντού αυτές τις μέρες και είναι αυτό ακριβώς που δηλώνει το όνομά τους. Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που συχνά είναι influencers, μας προσκαλούν να τους παρακολουθήσουμε να ετοιμάζονται για να κάνουν κάτι ή να πάνε κάπου.

Ενα βίντεο GRWM (Get Ready With Me) περιλαμβάνει π.χ. περιποίηση δέρματος, μακιγιάζ, χτένισμα- και, φυσικά, τις προσωπικές ιστορίες για τη ζωή ή τον έρωτα, τις θεματικές δηλαδή που τραβούν την προσοχή μας.

«Για τους δημιουργούς, αυτό είναι ένα όχημα για την αφήγηση ιστοριών», λέει ο Ερνστ Πετί, επικεφαλής του τμήματος trends insight στο YouTube.

Σε μια έκθεση που δημοσιεύτηκε τον Αύγουστο, το YouTube ανέφερε ότι υπήρχαν περισσότερες από 6 δισεκατομμύρια προβολές σε βίντεο με τίτλο που περιείχε παραλλαγές του «GRWM». Στο TikTok, τα βίντεο με το hashtag «GRWM» έχουν προβληθεί περισσότερες από 157 δισεκατομμύρια φορές.

Τον Απρίλιο, το μοντέλο Σοφία Ρίτσι Γκρέιντζ εντάχθηκε στο TikTok και δημοσίευσε μια σειρά από βίντεο «Ετοιμάσου μαζί μου» για να προσφέρει στους θαυμαστές της μια εσωτερική ματιά στο γάμο της.

Στα πρώτα χρόνια εμφάνισης του είδους, λέει ο Πετί, οι άνθρωποι απλά μακιγιάρονταν μπροστά στην κάμερα. Σύντομα, τα βίντεο εξελίχθηκαν σε αυτό που βλέπουμε σήμερα – οι δημιουργοί περιεχομένου εμφανίζονται λαμπεροί ενώ μιλούν στους ακόλουθούς τους για ό,τι τους απασχολεί.

Τα τελευταία χρόνια, δημοτικότητα έχει αποκτήσει και μια άλλη κατηγορία, αυτή των βίντεο μικρής διάρκειας που αποτελεί και το βασικό εργαλείο του TikTok. Το εργαλείο αυτό χρησιμοιεί και το YouTube και το Instagram με τη μορφή Shorts και Reels, αντίστοιχα.

Επειδή οι χρήστες τείνουν να «σκρολάρουν» γρήγορα στο TikTok, οι δημιουργοί πρέπει να τραβήξουν την προσοχή του θεατή. Περισσότερη εμπλοκή σημαίνει μεγαλύτερη δημοτικότητα, η οποία συνήθως οδηγεί σε συνεργασίες με εταιρείες πρόθυμες να πληρώσουν τους influencers μέσω συμφωνιών.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four + 16 =