αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Είσαι λάθος»: Αν θες να γίνεις καλός στην επικοινωνία, μην λες αυτές τις 5 φράσεις στις συζητήσεις σου

«Είσαι λάθος»: Αν θες να γίνεις καλός στην επικοινωνία, μην λες αυτές τις 5 φράσεις στις συζητήσεις σου

Το να είσαι καλός στην επικοινωνία θα σου ανοίξει πόρτες στη ζωή.

Μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε αισθητή την παρουσία σας και να ανεβείτε γρηγορότερα τη σκάλα της καριέρας σας.

Οι καλές δεξιότητες επικοινωνίας σας βοηθούν επίσης να δημιουργήσετε σταθερές σχέσεις – τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική σας ζωή.

Ξεκίνα από τα απλά. Εδώ είναι 5 φράσεις που δεν πρέπει να χρησιμοποιείς στις συζητήσεις σου, αν θες να γίνεις καλός στην επικοινωνία.

1) «Δεν φταίω εγώ»

Tο παιχνίδι ευθυνών. Δεν είναι εύκολο να αναλάβετε την ευθύνη για τα λάθη σας. Έτσι, δεν αποτελεί έκπληξη όταν οι άνθρωποι μπαίνουν σε άμυνα ή δείχνουν με το δάχτυλο κάποιον άλλο.

Αλλά η εκτροπή της ευθύνης δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να χειριστείτε αυτές τις καταστάσεις. Ενοχλεί το άλλο άτομο ή το κάνει να πάει σε άμυνα.

Ακόμα κι αν κάτι δεν είναι πραγματικά δικό σας λάθος, αυτή δεν είναι η καλύτερη φράση για χρήση.

Ένας καλύτερος τρόπος για να χειριστείτε αυτές τις καταστάσεις είναι να το συζητήσετε. Τι προκάλεσε το λάθος αρχικά και τι μπορεί να γίνει για να προχωρήσουμε προς τα εμπρός;

2) «Είσαι λάθος»

Μια άλλη φράση που αποφεύγουν οι καλοί στην επικοινωνία, είναι το «κάνεις λάθος».

Αυτή η φράση υπονοεί ότι η γνώμη κάποιου είναι λάθος και η δική σου σωστή. Επομένως, δεν ενδιαφέρεσαι να ακούσεις τι έχει να πει ο άλλος.

Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε έντονα συναισθήματα και παράπονα και από τις δύο πλευρές.

Αλλά οι καλοί στην επικοινωνία καταλαβαίνουν ότι και οι δύο πλευρές της ιστορίας είναι εξίσου σημαντικές.

3) «Δεν με νοιάζει»

Όπως το «κάνεις λάθος», η φράση «δεν με νοιάζει» είναι απορριπτική. Λέει στο άλλο άτομο ότι δεν σε νοιάζει τι έχει να πει.

Μπορεί επίσης να κάνει τους άλλους να νιώθουν ότι τα συναισθήματά τους δεν έχουν σημασία.

Και πάλι, οι καλοί στην επικοινωνία είναι ανοιχτοί σε άλλες απόψεις, ακόμα κι αν δεν τις καταλαβαίνουν αρκετά. Εδώ επεμβαίνουν οι δυνάμεις ενσυναίσθησης. Αυτό σημαίνει ότι θα αφιερώσουν χρόνο για να καταλάβουν από πού πηγάζει η άποψη κάποιου (αντί να απορρίψει εντελώς τη γνώμη του).

4) «Σου το είπα…»

Το ίδιο ισχύει και για το «σου είπα».

Είναι πολύ σκληρή δήλωση. Η χρήση αυτής της φράσης μπορεί να φαίνεται σαν να εκφράζεις ή να χλευάζεις κάποιον επειδή έκανε τη λάθος επιλογή.

Γι’ αυτό οι καλοί στην επικοινωνία αποφεύγουν αυτή τη φράση.

Αντίθετα, προσφέρουν εποικοδομητική κριτική και feedback για να είναι χρήσιμοι.

5) «Δεν θα καταλαβαίνεις»

Πως είσαι σίγουρος ότι κάποιος δεν καταλαβαίνει; Καλύτερα να αφήσεις αυτή τη φράση στην άκρη.

Αυτή η φράση προϋποθέτει ότι κάποιος δεν είναι αρκετά έξυπνος για να καταλάβει κάτι. Ή ότι δεν έχει περάσει τα ίδια συναισθήματα ή εμπειρίες.

Αλλά επειδή οι καλοί στην επικοινωνία δεν το γνωρίζουν αυτό με σιγουριά, δεν θα πετούσαν μια φράση σαν αυτή.

Αντίθετα, αποφεύγουν την κρίση και θα έχουν ανοιχτό μυαλό στις αλληλεπιδράσεις τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five + 14 =