αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔεν χρειάζεται να κάνεις τα πάντα. Εδώ είναι οι 3 ερωτήσεις στις οποίες πρέπει να απαντά η startup σου

Δεν χρειάζεται να κάνεις τα πάντα. Εδώ είναι οι 3 ερωτήσεις στις οποίες πρέπει να απαντά η startup σου

Στατιστικά, οι περισσότερες startups τερματίζουν πολύ γρήγορα την λειτουργία τους. Πριν καν καταφέρουν να «σηκώσουν» την πρώτη τους χρηματοδότηση.

Μέσα σε αυτό το δύσκολο πεδίο, πολλοί ιδρυτές πέφτουν σε μία παγίδα: Προσπαθούν να… κάνουν τα πάντα έτσι ώστε η startup τους να φτάσει την επιτυχία. Και κάπως έτσι χάνουν την εστίαση τους.

«Ως ιδρυτής startup, πρέπει να κάνετε τρεις ερωτήσεις στον εαυτό σας όταν θέλετε να βελτιώσετε τις προσφορές που παρέχετε και οι απαντήσεις θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε μια πιο έντονη εστίαση στις βασικές σας ικανότητες. Διαφορετικά, κινδυνεύετε να χάσετε το κοινό-στόχο σας και να ανοιχτείτε υπερβολικά», λέει το αμερικανικό addicted2success.com.

Και παραθέτει τις 3 ερωτήσεις στις οποίες πρέπει να απαντά η startup σου.

1. Ποιο είναι το πιο κρίσιμο πρόβλημα των πελατών που θέλουμε να λύσουμε;

Ως επί το πλείστον, η απάντησή σας θα εμπίπτει σε μία από τις τέσσερις αρκετά ευρείες κατηγορίες: Κόστος, παραγωγικότητα, ευκολία χρήσης και βοήθεια. Το κόστος προφανώς περιλαμβάνει ένα οικονομικό πρόβλημα, όπως η υπερβολική πληρωμή για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Η παραγωγικότητα επικεντρώνεται στον χρόνο — ή στην έλλειψή του. Η ευκολία της διαδικασίας περιλαμβάνει την απλούστευση ενός περίπλοκου θέματος και η βοήθεια έχει να κάνει με την υποστήριξη.

Επενδύστε στην έρευνα για να ανακαλύψετε πού βρίσκονται τα μεγαλύτερα ”σημεία πόνου” των πελατών σας. Στη συνέχεια, κατανοήστε πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σας μπορεί να λύσει καλύτερα το πρόβλημα.

«Αν ορίσεις σωστά το πρόβλημα, σχεδόν έχεις τη λύση» – Ο Steve Jobs

2. Χτίζουμε μια πολύτιμη λύση για αυτό το πρόβλημα;

Αφού διαπιστώσετε το πρόβλημα που θα αντιμετωπίσει η προσφορά σας, θα πρέπει να καθορίσετε εάν αυτό που έχετε να προσφέρετε είναι στην πραγματικότητα ο καλύτερος τρόπος λύσουν οι πελάτες το πρόβλημα. Μπορεί το προϊόν ή η υπηρεσία σας να τους μεταφέρει εύκολα από το σημείο Α, όπου έχουν το πρόβλημα, στο σημείο Β, όπου έχει αποκατασταθεί σημαντικά ή έχει λυθεί πλήρως το πρόβλημα; Εάν όχι, είναι καιρός να περιστρέψετε τη στρατηγική σας και να βελτιώσετε την προσφορά σας για να προσφέρετε καλύτερα αυτήν τη μία λύση, αντί να προσθέτετε απλώς μέτριες προτάσεις.

3. Χρησιμοποιούμε το feedbak για βελτίωση;

Κανείς δεν γνωρίζει ένα ”σημείο πόνου” καλύτερα από τους καταναλωτές. Μόλις το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι στα χέρια των ανθρώπων, δεχτείτε τα σχόλιά τους με ανοιχτές αγκάλες. Όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να συγκεντρώσετε, τόσο το καλύτερο.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα σχόλια απευθείας για να δημιουργήσετε τον οδικό χάρτη για την ανάπτυξής σας, επιτρέποντάς σας να βελτιώσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας με τον τρόπο που θέλουν να δουν οι πελάτες. Η ακρόαση από τους ίδιους τους πελάτες είναι ο μόνος τρόπος για να μάθετε τον πραγματικό βαθμό στον οποίο επιλύετε τα προβλήματα των πελατών σας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eight + 6 =