αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓιατί κανείς δεν αγοράζει από εσένα

Γιατί κανείς δεν αγοράζει από εσένα

Πολλοί επιχειρηματίες κάνουν το λάθος να πιστεύουν ότι μόλις δημιουργήσουν την διαδικτυακή κοινότητα και συγκεντρώσουν χιλιάδες followers, η πώληση θα είναι εύκολη. Έτσι, αντιμετωπίζουν μια όχι και τόσο ευχάριστη έκπληξη όταν ανακοινώνουν ένα νέο μάθημα, βιβλίο ή εκδήλωση και κανείς… δεν αγοράζει.

Επειδή οι άνθρωποι κάνουν like και σχολιάζουν τις αναρτήσεις σας, αυτό δεν σημαίνει ότι θα αγοράσουν από εσάς. Το να πατήσεις ένα like button και το να βγάλεις μια πιστωτική κάρτα για αγορά, είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα.

Εάν θέλετε να να έχετε έσοδα, πρέπει να κάνετε τους ανθρώπους να νοιάζονται όχι μόνο για το προϊόν που πουλάτε αλλά και να εμπιστεύονται ότι είστε το καλύτερο άτομο για να τους το πουλήσετε. Πρέπει να αισθάνονται συνδεδεμένοι μαζί σας σε τέτοιο βαθμό που να γίνεστε κάτι περισσότερο από ένα άσκοπο scroll, αλλά μια αξιόπιστη πηγή από την οποία μπορούν να αγοράσουν.

Τι συμβαίνει λοιπόν αν κανείς δεν αγοράζει σε εσένα; Όπως εξηγεί το αμερικανικό Entrepreneur.com 3 πράγματα μπορεί να πηγαίνουν στραβά.

1. Η ιστορία σας είναι παντού διασκορπισμένη

Μοιράζεστε κομμάτια της ιστορίας σας, αλλά οι τελείες δεν συνδέονται. Κάθε κομμάτι μοιάζει σαν ένα αυτόνομο επεισόδιο αντί ένα μέρος ενός μεγαλύτερου παζλ που να επαναφέρει τους ανθρώπους στην βασική ιστορία του brand σας: ποιοι είστε, τι κάνετε, πώς μπορείτε να βοηθήσετε και γιατί πρέπει να νοιάζονται. Το κοινό σας μπορεί να απολαμβάνει τις ιστορίες σας, αλλά δεν έχει ξεκάθαρη κατανόηση του τι πραγματικά κάνετε και πώς μπορείτε να το βοηθήσετε.

Είναι δουλειά σας να τους το εξηγήσετε με τρόπο που να δημιουργεί σχέσεις και να τους οδηγεί πίσω στην επιχείρησή σας.

Όταν δεν έχετε μια ιστορία που έχει καλλιεργηθεί και τελειοποιηθεί, είναι δύσκολο να δημιουργήσετε μια συναισθηματική σύνδεση με το κοινό σας. Οι άνθρωποι θέλουν να ξέρουν ποιοι είστε, τι αντιπροσωπεύετε και πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε. Δεν θέλουν απλώς μια λίστα με τις επαγγελματικές σας διακρίσεις ή ταπεινές ιστορίες της εμπειρίας της ζωής σας.

2. Τι προσφέρεις;

Το μήνυμα δεν είναι ξεκάθαρο στο κοινό σας και δεν βλέπει πώς αυτά που λέτε εφαρμόζονται στη ζωή, στα προβλήματά τους ή στις επιθυμίες τους. Όταν εστιάζετε υπερβολικά στον εαυτό σας και το σημαντικό point είναι θαμμένο κάτω από ένα σωρό περιττών λεπτομερειών που δεν έχουν σημασία, τότε αποτυγχάνετε να προσφέρετε αρκετή αξία για να κάνετε το κοινό σας να νοιαστεί.

Η δουλειά σας ως αφηγητής είναι να συσκευάζετε τις πληροφορίες που μοιράζεστε με τρόπο που να είναι σχετικός και πολύτιμος για το ιδανικό κοινό σας. Δεν αρκεί να είσαι ξεκάθαρος για το ποιος είσαι ως brand και επιχείρηση, αλλά πρέπει να πεις πως θα τους εξυπηρετήσεις στη ζωή τους. Μην αναγκάζετε το κοινό σας να κάνει… μαντεψιές. Κάντε το βασικό σας μήνυμα και την παρότρυνση για δράση ξεκάθαρα.

3. Δεν τοποθετείτε τον εαυτό σας ως αυθεντία στον χώρο σας

Η ιστορία σας είναι αυτό που αιχμαλωτίζει την καρδιά του κοινού σας, αλλά η τοποθέτηση του εαυτού σας ως ”ο ειδικός” είναι αυτό που θα αιχμαλωτίσει τα πορτοφόλια του. Πρέπει να πιστεύουν ότι θα τους δώσετε τα αποτελέσματα που θέλουν.

Αν και είναι σημαντικό να συναντάτε το κοινό σας εκεί που βρίσκεται και να του μιλάτε στο ίδιο επίπεδο, στο τέλος της ημέρας πρέπει να θυμάστε ότι είστε εκεί για να είστε ηγέτης και οδηγός, όχι απλώς ένας συνοδοιπόρος που είναι εξίσου χαμένος στο σκοτάδι.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 2 =