αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓιατί βλέπουμε σκεπασμένες επιγραφές σε πολλά καταστήματα του Μαρινόπουλου που απέκτησε ο Σκλαβενίτης

Γιατί βλέπουμε σκεπασμένες επιγραφές σε πολλά καταστήματα του Μαρινόπουλου που απέκτησε ο Σκλαβενίτης

H νέα εταιρεία που ίδρυσε η Σκλαβενίτης με την επωνυμία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης λειτουργεί εδώ και αρκετό καιρό τα εκατοντάδες καταστήματα που ήταν στην ιδιοκτησία της άλλοτε κραταιάς αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος, που πλέον δεν υφίσταται.

Στα περισσότερα καταστήματα έγιναν οι κατάλληλες ανακαινίσεις, τοποθετήθηκαν οι νέες ταμπέλες με την επωνυμία Σκλαβενίτης και τα ράφια γέμισαν και πάλι με νέα προϊόντα από επώνυμες φίρμες αλλά και από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της Σκλαβενίτης.

Ωστόσο, η εικόνα των καλυμμένων, με πράσινο ή μαύρο μουσαμά, επιγραφών από ορισμένα καταστήματα, παραμένει παρά το γεγονός ότι είναι σε πλήρη λειτουργία, με πελάτες να εισέρχονται και να εξέρχονται γεμάτοι τσάντες με προϊόντα.

Το Economy365.gr μίλησε με υπεύθυνο καταστήματος, η απάντηση που έλαβε είναι ότι τα καταστήματα που έχουν καλυμμένες επιγραφές δεν έχουν κάνει ακόμα επίσημη έναρξη.

Γεμίζουν παράλληλα τα ράφια τους με νέα προϊόντα, ενώ είναι εν λειτουργία, αλλά επειδή αυτή η διαδικασία απαιτεί χρόνο, τα καταστήματα που ακόμα δεν είναι έτοιμα, με βάση το σχεδιασμό της Σκλαβενίτης, έχουν καλυμμένες τις επιγραφές τους.

Τα υφασμάτινα καλύμματα αποκαλύπτονται σταδιακά, όταν σε κάθε κατάστημα που είναι τοποθετημένα, η ανακαίνιση θα έχει ολοκληρωθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εταιρείας Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − five =