αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΑνοίγει ξανά η συζήτηση για κατεδάφιση της γέφυρας Βαρυμπόμπης λόγω στατικότητας. Στο κάδρο και η τοποθέτηση πλευρικών διοδίων

Ανοίγει ξανά η συζήτηση για κατεδάφιση της γέφυρας Βαρυμπόμπης λόγω στατικότητας. Στο κάδρο και η τοποθέτηση πλευρικών διοδίων

Επίλυση του θέματος της κατεδάφισης της γέφυρας Βαρυμπόμπης, η οποία παρουσιάζει προβλήματα στατικότητας, και το ανοιχτό μέχρι σήμερα θέμα της τοποθέτησης πλευρικών διοδίων σε Βαρυμπόμπη και Άγιο Στέφανο, θα αναζητήσει μέσα στο επόμενο διάστημα η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όπως μεταδίδει το Capital.gr.

Το αρχικό σχέδιο, το οποίο μέχρι τώρα δεν έχει εφαρμοστεί, προβλέπει ότι η γέφυρα θα κατεδαφιστεί και ο κόμβος Βαρυμπόμπης θα μετατραπεί σε κυκλικό δακτύλιο, πάνω από την εθνική οδό, ενώ εκατέρωθεν του κόμβου θα κατασκευαστούν δύο μικρότεροι δακτύλιοι για να διευκολύνουν τη σύνδεση με το τοπικό οδικό δίκτυο. Τα πλευρικά διόδια θα τοποθετηθούν στους κλάδους εξόδου από Αθήνα και εισόδου προς Αθήνα.

Η υπόθεση των διοδίων συζητείται από το 2007, όταν θεσμοθετήθηκε η τοποθέτηση πλευρικών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου (ως τμήμα της σύμβασης παραχώρησης του τμήματος Μεταμόρφωση – Σκάρφεια) της Νέας Οδού.

Η διαδικασία αδειοδότησης των συγκεκριμένων διοδίων ξεκίνησε το 2014 και τότε το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής είχε γνωμοδοτήσει αρνητικά ενώ διαδοχικοί υπουργοί Περιβάλλοντος αρνήθηκαν να υπογράψουν το έργο.

Το έργο ωστόσο δεν ακυρώθηκε, ενώ η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων εστάλη από το υπουργείο Υποδομών και εγκρίθηκε στις αρχές του 2018.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 + 10 =