αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈρευνα: Πόσο έχουν προχωρήσει οι ελληνικές επιχειρήσεις, σε ότι αφορά τον ψηφιακό μετασχηματισμό;

Έρευνα: Πόσο έχουν προχωρήσει οι ελληνικές επιχειρήσεις, σε ότι αφορά τον ψηφιακό μετασχηματισμό;

Οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις πλέον αναγνωρίζουν την ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού. Αλλά πόσο προχώρησαν το 2019; Η έρευνα που δημοσιεύεται στο εκτενές report που δημιούργησε το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital (τμήμα του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας και Τεχνολογίας) για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αποκαλύπτει ενδιαφέρουσες πτυχές της επιχειρηματικής πραγματικότητας.

Στο report με τίτλο Digital Transformation in Greece 2019 αναλύονται εκτενώς οι διαστάσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, ενώ σκιαγραφείται και η κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα.

Μερικά από τα σημαντικότερα σημεία του report:

  • Η πλειονότητα των στελεχών επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα του Found.ation (90% το 2019, αυξημένο σε σχέση με το 82% του 2018) δήλωσαν πως η εταιρεία τους τρέχει κάποιο project ψηφιακού μετασχηματισμού. Σύμφωνα με τους ίδιους, κατά μέσο όρο αυτά τα projects τρέχουν τα τελευταία 5 χρόνια.
  • Αυξημένο εμφανίζεται και το ποσοστό των εταιρειών που εστιάζουν στην ψηφιακή καινοτομία (54% το 2019, 49% το 2018). Ωστόσο, στην ερώτηση για το ποιο τμήμα είναι υπεύθυνο για τα projects ψηφιακού μετασχηματισμού, οι απαντήσεις είναι αρκετά μοιρασμένες: 36,5% διαθέτουν κάποιο τμήμα με τις λέξεις “Digital” ή “Innovation” στον τίτλο του, ενώ 30,8% δηλώνουν ότι τον ρόλο αυτό διαθέτει ο CEO, η ανώτερη διοίκηση ή κάποιο τμήμα σχετικό με το business development. Ένα 21% φαίνεται πως αναθέτει αυτό το έργο στα τμήματα IT/Operations.
  • Το 2018, η «αντίσταση στην αλλαγή» εμφανιζόταν ως το νούμερο ένα εμπόδιο στον ψηφιακό μετασχηματισμό μιας εταιρείας. Το 2019, η «ανάγκη για νέες δεξιότητες» καταλαμβάνει την πρώτη θέση, αποδεικνύοντας πως όλοι πλέον αναγνωρίζουν τη σημασία της επανεκπαίδευσης του προσωπικού. Το ίδιο αποδεικνύεται και από το υψηλό ποσοστό όσων απάντησαν πως η εταιρεία τους παρέχει κάποιου είδους εκπαιδευτικό πρόγραμμα ή ευκαιρίες προσωπικής ανάπτυξης (70,59%).
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × one =