αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρεις κινήσεις για να στήσεις το brand της startup σου ξεκινώντας από το μηδέν

Τρεις κινήσεις για να στήσεις το brand της startup σου ξεκινώντας από το μηδέν

Ωραία, είχε την ιδέα και την έκανες πραγματικότητα. Ξεκίνησες την startup σου. Αυτό όμως δεν αρκεί για να φτάσεις στην business επιτυχία. Μην ξεχνάς ότι ο ανταγωνισμός εκεί έξω θα είναι σκληρός.

Αυτό που πρέπει να κάνεις αρχικά, είναι να καταφέρεις να «χτίσεις» το brand σου. Έτσι ώστε σιγά- σιγά να αποκτήσεις μια ταυτότητα. Εδώ είναι 3 απλές κινήσεις που θα σε βοηθήσουν.

1# Τι σε κάνει μοναδικό; Προσδιορίστε τι είναι αυτό που κάνει το brand σας μοναδικό. Αν, για παράδειγμα, προσφέρετε χαμηλότερες τιμές από τους ανταγωνιστές σας, θα μπορούσατε να το τονίσετε στο branding σας. Διαφορετικά, βρείτε ένα άλλο χαρακτηριστικό που κάνει την εταιρεία σας να ξεχωρίζει. Μπορεί, για παράδειγμα, να προσφέρεις μια νέα λειτουργία.

2# Ποιο είναι το στοχευμένο κοινό σου; Συγκεκριμενοποιήστε το κοινό σας και προσδιορίστε τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες του. Και βέβαια μην ξεχνάς: Δεν γίνεται να απευθυνθείς στους πάντες.

3# Βάλε προσωπικά στοιχεία στο brand σου. Έχουμε φύγει από την εποχή όπου οι εταιρίες ήτα απρόσωπες. Τώρα βλέπουμε ακόμα και τον Elon Musk να βγαίνει μπροστά, και να βάζει το δικό του «χρώμα» στις εταιρίες- κολοσσούς που έχει. Βάλε την δική σου «άποψη» στο brand σου. Και δεν είναι καθόλου κακό να φαίνεσαι. Να ξέρουν όλοι ποιος άνθρωπος ειναι πίσω από την εταιρία και να έχεις μια πιο άμεση επαφή μαζί τους.

Φυσικά χρειάζεται ακόμα πολύ δουλειά για να καταφέρεις να «χτίσεις» το brand σου. Αλλά κάνε μια καλή αρχή με τις παραπάνω κινήσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve + two =