«Πέρασα τις τελευταίες ημέρες, μελετώντας τα προφίλ των 16.753 επαφών που έχω στο Linkedin. ανακάλυψα ότι συνδέομαι με 115 “Masters,” 35 “Gurus,” 15 “Ninjas,” 5 “Geniuses,” 3 “Rock Stars”». Κάπως έτσι ξεκινά το άρθρο του στο inc.com, ο ιδρυτής της LinkedIn Riches, John Nemo. Όσοι διαβάζετε τακτικά το It’s Possible, ίσως θυμάστε την εκπληκτική ιστορία του, την οποία έχουμε παραθέσει στο παρελθόν. Πρόκειται για τον άνθρωπο που έχτισε ένα «χρυσό» brand, μέσα σε 90 ημέρες, χρησιμοποιώντας μόνο το Linkedin.
Τώρα, ο ίδιος παραθέτει ένα μεγάλο λάθος που κάνουν πολλοί χρήστες στην εν λόγω πλατφόρμα. Ποιο είναι αυτό; Παρουσιάζουν τον εαυτό τους ως… γκουρού. Το να λες ότι είσαι γκουρού, δεν σημαίνει ότι αυτή είναι και η πραγματικότητα βέβαια. Όπως σημειώνει ο John Nemo, ζούμε στην εποχή των αποδείξεων. Μπορεί λοιπόν εσύ να περιγράφεις τον εαυτό σου ως γκουρού ή expert, όμως αυτό δεν θα σε ξεχωρίσει από το πλήθος, από μόνο του.
Αν θέλεις να αποδείξεις την αξία σου, πρέπει να το κάνεις με τις συμβουλές που δίνεις και με το έργο που παράγεις. Δεν αρκεί απλά ένας τίτλος. Επίσης, μην προσπαθείς να βάλεις έναν έξυπνο τίτλο στο Linkedin. Αλλά να βάλεις έναν σαφή τίτλο. Κάτι που να δείχνει τι είναι αυτό που προσφέρεις.
Μη ξεχνάς, ότι το πιο πιθανό είναι να εντοπίσει κάποιος το προφίλ σου, μέσω της αναζήτησης που έχει η πλατφόρμα. Αν ο τίτλος σου δεν είναι σαφής, τότε οι χρήστες θα πηγαίνουν… απλά παρακάτω. Και κανείς δεν θα κάτσει να ασχοληθεί μαζί σου. Είναι βέβαιο, ότι οι υποψήφιοι πελάτες νοιάζονται πρώτα από όλα για το πως θα κάνουν την ζωή τους καλύτερη, μέσα από τις υπηρεσίες που προσφέρεις. Δεν νοιάζονται για εσένα και τον φανταχτερό τίτλο σου. Αν δεν έχεις κάτι καλό να τους προσφέρεις, θα περάσεις απαρατήρητος.