αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Πως ανέπτυξα ένα ‘χρυσό’ brand μέσα σε 90 ημέρες χρησιμοποιώντας μόνο το Linkedin»: Μια ιστορία που θα σου δώσει μερικά μαθήματα

«Πως ανέπτυξα ένα ‘χρυσό’ brand μέσα σε 90 ημέρες χρησιμοποιώντας μόνο το Linkedin»: Μια ιστορία που θα σου δώσει μερικά μαθήματα

Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Linkedin για να βρουν μια θέση εργασίας. Ενώ έχουμε και τις εταιρίες που κάνουν προσλήψεις μέσω αυτής της πλατφόρμας. Τώρα θα δούμε κάτι διαφορετικό. Το πως μπορείς να χτίσεις μια επιχείρηση, με μόνο εργαλείο το Linkedin.  Το έκανε ο John Nemo. Σήμερα είναι ιδρυτής και CEO της LinkedIn Riches, η οποία εστιάζει στο μάρκετινγκ.

Ο συγκεκριμένος άνθρωπος είχε μια πολύ καλά αμειβόμενη δουλειά. Πήρε όμως την απόφαση να φτιάξει κάτι δικό του, με έναν αρκετά τολμηρό τρόπο.

«Είχα μόλις εγκαταλείψει την ασφαλέστερη, υψηλότερη αμειβόμενη εταιρική δουλειά που είχα ποτέ. Και είχα μόνο χρήματα για να επιβιώσω για 30 ημέρες», τονίζει ο ίδιος.

«Οι άνθρωποι νόμιζαν ότι ήμουν τρελός» σημειώνει, σε άρθρο του στο αμερικανικό inc.com. Όπως εξηγεί, είχε μόνο έναν πελάτη, έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, μια γυναίκα χωρίς δουλειά και 3 αγόρια τα ταΐσει. Μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό, έκανε… το αδύνατο. Σε 90 ημέρες δημιούργησε ένα brand που έφτασε να έχει εξαψήφια έσοδα. Χωρίς καν να φεύγει κάθε ημέρα από το σπίτι του.

Πάμε να δούμε πως τα κατάφερε. Χρησιμοποίησε το Linkedin. Το οποίο μάλιστα το 2012 ήταν σε πιο αρχικό στάδιο, σε σχέση με σήμερα. Πλέον το Linkedin έχει πάνω από 500 εκατ. χρήστες σε περισσότερες από 200 χώρες. Υπάρχει κάτι σημαντικό εδώ: Η πλατφόρμα «φιλτράρει» οποιαδήποτε πληροφορία εισάγει ένας χρήστης.Όπως για παράδειγμα τον τίτλο δουλειάς, την τοποθεσία του ή τα πτυχία του. Έτσι, ένας άλλος χρήστης ή εταιρία μπορεί να τον βρει εύκολα μέσα της κατάλληλης αναζήτησης.

«Δεν θα βρείτε έναν ταχύτερο, ευκολότερο και αποτελεσματικότερο τρόπο για να δημιουργήσετε στοχευμένες λίστες ιδανικών πελατών», τονίζει ο John Nemo.

Πως κινήθηκε ο ίδιος: Μόλις δημιούργησε την εταιρία του, έφτιαξε ένα “client-facing” προφίλ. Με απλά λόγια, ένα προφίλ που δεν έχει στο επίκεντρο του κάποιο βιογραφικό ή σπουδές. Αλλά μιλά για το τι υπηρεσίες μπορεί να παρέχει ο κάτοχος του, σε έναν πελάτη. Και τι προβλήματα μπορεί να λύσει. Είναι ένα πελατο-κεντρικό προφίλ. Με αυτό το «όπλο» ο Nemo ξεκίνησε να αναζητεί πελάτες. Και κατάφερε μέσω της βάσης του Linkedin να βρει πολλούς. Χρησιμοποιώντας τα φίλτρα που έχει η αναζήτηση της πλατφόρμας.

Το λάθος που πρέπει να αποφύγεις: Μην προσπαθήσεις αμέσως να κάνεις πωλήσεις ή να στείλεις spam μηνύματα σε οποιαδήποτε νέα επαφή κάνεις. Αντίθετα, αντιμετώπισε κάθε επαφή που κάνεις, σαν μια νέα γνωριμία. Κινήσου όπως θα το έκανες σε μια συνάντηση για καφέ. Ανέπτυξε καλή σχέση με τον άλλο και στη συνέχεια εξέτασε το ενδεχόμενο συνεργασιών.

Ο John Nemo καταλήγει σε ένα απλό συμπέρασμα. Αν βλέπεις το Linkedin μόνο σαν ένα… βαρετό εργαλείο για να βρίσκεις δουλειά, τότε μάλλον πρέπει να αναθεωρήσεις. «Με βάση την εμπειρία μου, δεν υπάρχει πιο γρήγορος τρόπος για να χτίσεις ένα brand», τονίζει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

9 + 20 =