αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 3 μεγάλα λάθη που κάνουν οι επιχειρηματίες όταν λανσάρουν ένα προϊόν

Τα 3 μεγάλα λάθη που κάνουν οι επιχειρηματίες όταν λανσάρουν ένα προϊόν

Είσαι έτοιμος. Έχεις βρει την «καταπληκτική ιδέα». Και είσαι έτοιμος να την παρουσιάσεις στο κοινό και να φτάσεις στην επιτυχία. Κι όμως, μπορεί να κάνεις κάποια λάθη πολύ γρήγορα, τα οποία θα σε εμποδίσουν από το να φτάσεις στον στόχο σου. Για αυτά μιλά στο παρακάτω βίντεο ο Neil Patel, επιχειρηματίας και διάσημος marketer.

Εστιάζει σε 3 βασικά λάθη. Το πρώτο; Είναι το λανσάρισμα του νέου προϊόντος. Όπως εξηγεί, δεν είναι πάντα σωστό να λανσάρεις ένα νέο προϊόν, χωρίς να έχεις feedback. Προτείνει μάλιστα να φτιάξεις μια landing page στην οποία θα παρουσιάζεις αυτό που θες να βγάλεις στην αγορά. Πάρε γνώμες από χρήστες και δες αν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για αυτό. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το Kickstarter για να τεστάρεις την απήχηση.

Δεύτερον, μην περιμένεις να δημιουργήσεις το τέλειο προϊόν από την πρώτη ημέρα. Αντί για αυτό, δημιούργησε ένα «ελάχιστον προϊόν» το οποίο να μπορεί να σταθεί, και βγάλε το στην αγορά. Στην συνέχεια θα κάνεις βελτιώσεις. Τέλος, δεν αρκεί απλά να βγάλεις ένα προϊόν, αλλά πρέπει να δημιουργήσεις ένα «ρεύμα». Να μάθουν όλοι για αυτό που ετοιμάζεις!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × four =