αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠοια σούπερ μάρκετ προτιμούν οι καταναλωτές για online αγορές- Εκρηκτική ανάπτυξη 122% στην αγορά

Ποια σούπερ μάρκετ προτιμούν οι καταναλωτές για online αγορές- Εκρηκτική ανάπτυξη 122% στην αγορά

Κλιμακώνεται ο ανταγωνισμός των supermarket στο online κανάλι, που τρέχει με ανάπτυξη 122% στο α’ εξάμηνο του 2021, με τα e-shops ΑΒ και Σκλαβενίτη να διεκδικούν την πρώτη θέση συνεπικουρούμενα από τις συνεργαζόμενες πλατφόρμες delivery.

Kατά μέσο όρο, οι πελάτες των ηλεκτρονικών supermarket αναγνωρίζουν γύρω στα πέντε ψηφιακά καταστήματα, με την ΑΒ (AB.gr) να διαθέτει το πιο δημοφιλές αφού αναφέρεται από 8 στους 10 καταναλωτές (81%) στην πρόσφατη έρευνα της Convert Group σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).  Μάλιστα το ποσοστό του ΑΒ φτάνει το 84% αν συνεκτιμηθούν οι καταναλωτές που αναγνωρίζουν τις online υπηρεσίες delivery που προσφέρει μόνο μέσω της συνεργασίας του με το Delivery.gr.

Δεύτερος στην κατάταξη έρχεται ο Σκλαβενίτης (sklavenitis.gr) με ποσοστό 64% των καταναλωτών να αναγνωρίζει το ηλεκτρονικό του κατάστημα λαμβάνοντας συνολικό σκορ πάνω από 80% αν συνυπολογιστούν όσοι το αναγνωρίζουν μόνο μέσω της συνεργασίας του με το efood.gr.

Το MyMarket είναι στην τρίτη θέση και αναγνωρίζεται από το 54% των καταναλωτών. Ακολουθεί το e-Fresh.gr με το 52%, το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας Μασούτης (masoutis.gr) που αναφέρεται από το 48% και ο Κρητικός (kritikos.gr) από το 40%.

Σημειώνεται ότι τα δύο τελευταία ενισχύονται και με τις υπηρεσίες της πλατφόρμας Box. Επίσης με μικρότερα ποσοστά ακολουθούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα των Market In (Μarket-In.gr), Bazaar (Bazaar-Online.gr) και Θανόπουλος (Τhanopoulos.gr).

Κατά μέσο όρο, οι πελάτες του ψηφιακού καναλιού των supermarket έχουν ψωνίσει σε πάνω από 2 καταστήματα στο παρελθόν. Κι εδώ η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι στην κορυφή της κατάταξης. Το ΑΒ.gr αναφέρεται από το 44% των συμμετεχόντων έναντι 36% που αναφέρουν ότι έχουν ψωνίσει στο Sklavenitis.gr. Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης εάν σ’ αυτά τα ποσοστά συνεκτιμηθεί το μερίδιο των συνεργατών τους delivery.gr και efood.gr αντίστοιχα οι ισορροπίες ανατρέπονται με τον Σκλαβενίτη να φτάνει στο 60% έναντι 49% του ΑΒ.

Το MyMarket.gr είναι σταθερά στην τρίτη θέση καθώς το 21% αναφέρει ότι το επέλεξε για τα ψώνια του και ακολουθούν με 17% το e-Fresh.gr, 16% το Masoutis.gr, 12% το Kritikos.gr, 7% το Market-In.gr, 5% το Τhanopoulos.gr και 4% το Bazaar-Online.gr.

Πηγή: Euro2day.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 + two =