αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ George Clooney πούλησε την εταιρία τεκίλας του προς 1 δισ. δολάρια- H ιστορία πίσω από το brand που έφτιαξε κάποτε καταλάθος

Ο George Clooney πούλησε την εταιρία τεκίλας του προς 1 δισ. δολάρια- H ιστορία πίσω από το brand που έφτιαξε κάποτε καταλάθος

Ο George Clooney δεν είναι μόνο ένας διάσημος ηθοποιός. Είναι επίσης επιχειρηματίας και συνιδρυτής του brand τεκίλας Casamigos. Τώρα πέτυχε μια μεγάλη επιχειρηματική κίνηση. Η εταιρία του εξαγοράστηκε από τη Diageo προς 1 δισ. δολάρια.

«Αν μας ρωτάγατε πριν 4 χρόνια, το αν έχουμε μια εταιρία 1 δισ. δολαρίων, δεν νομίζω ότι θα λέγαμε ναι» τόνισε ο George Clooney, μιλώντας στο CNBC.

Ο ίδιος αλλά και οι άλλοι συνιδιοκτήτες, Rande Gerber και Michael Meldman, θέλουν να παραμείνουν στη εταιρία και μετά την εξαγορά. Κάτι που αναμένεται να γίνει.

Η Diageo ανακοίνωσε ότι θα καταβάλει άμεσα τα 700 εκατ. δολάρια και τα άλλα 300 εκατ. δολάρια μέσα σε 10 χρόνια, με βάση τη απόδοση της Casamigos. Το deal αναμένεται να κλείσει οριστικά μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2017, το οποίο διανύουμε.

Πως ξεκίνησαν όλα για τον επιχειρηματία Clooney

Ο George Clooney ίδρυσε την εταιρία τυχαία, μαζί με τον Rande Gerber. Οι δυο τους, έτυχε να μένουν δίπλα- διπλα, στην περιοχή του Cabo San Lucas, στο Μεξικό. Εκεί περνούσαν πολλές ημέρες διακοπών. Και έπιναν τεκίλα.

«Όπως συνήθως γίνεται στο Μεξικό, πίνεις αρκετή τεκίλα» λέει ο Gerber. Και συνεχίζει: «Μετά από 1-2 μήνες, ο George μου είπε «γιατί δεν φτιάχνουμε τη δική μας τεκίλα; Αυτή που θα είναι τέλεια για εμάς»». Και αυτό ακριβώς έκαναν οι δυο τους, ενώ στη ομάδα προστέθηκε και φίλος τους, Michael Meldman.

Η ομάδα βρήκε έναν οινοπνευματοποιό, στο Jesico του Μεξικό. Αφού δοκίμασαν πολλές γεύσεις και πειραματίστηκαν, κατέληξαν στο τέλειο προϊόν για τους ίδιους. Ονόμασαν τη νέα τεκίλα τους Casamigos. Το οποίο σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει «σπίτι των φίλων». Όμως, δεν σκόπευαν να την βγάλουν στη μαζική παραγωγή για το κοινό. Για δύο χρόνια τη χρησιμοποίησαν μόνο οι ίδιοι και οι οικογένειες τους. Άλλωστε όλοι τους είχαν άλλες δουλειές και δεν ήθελαν σε εκείνη τη φάση να ανοίξουν μια τέτοια επιχείρηση.

Όλα άλλαξαν με ένα τηλεφώνημα του οινοπαραγωγού: «Παιδιά, τα τελευταία 2 χρόνο, σας έχω στείλει περίπου 1.000 μπουκάλια ανά έτος. Είτε τα πουλάτε, είτε τα πίνετε, δεν μπορείτε να συνεχίσετε να το κάνετε αυτό χωρίς άδεια», τους είπε. Οι τρεις ιδρυτές κατάλαβαν ότι δεν έχουν άλλη επιλογή και αφού ήθελαν να μη «χαθεί» η τεκίλα τους, έφτιαξαν εταιρία και έβγαλαν το προϊόν στο κοινό το 2013.

Κι όμως, η τεκίλα που είχαν φτιάξει για τους εαυτούς τους, επειδή απλά τους άρεσε να πίνουν το συγκεκριμένο ποτό, κατέγραψε μεγάλη επιτυχία, αμέσως μετά την επίσημη κυκλοφορία της. «Κατευθείαν απογειώθηκε» λέει χαρακτηριστικά ο Gerber. Αυτή τη στιγμή είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ultra premium τεκίλα στο Μεξικό.

Όπως είναι λογικό, οι εξελίξεις δεν άφηναν περιθώριο… για πισωγυρίσματα. Η νέα επιχείρηση έπρεπε να πορευτεί και να συνεχίσει να αναπτύσσεται. Όσο για το μυστικό της επιτυχίας τους, ο Gerber εστιάζει στο προϊόν αυτό κάθε αυτό: «Έχουμε ένα οικονομικό μπουκάλι, αλλά παράλληλα και την καλύτερη ποιότητα τεκίλας μέσα στο μπουκάλι».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eleven − 7 =