αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΘέλεις να αναπτύξεις ένα brand «από στόμα σε στόμα»; Εδώ είναι οι 3 κινήσεις για να το πετύχεις

Θέλεις να αναπτύξεις ένα brand «από στόμα σε στόμα»; Εδώ είναι οι 3 κινήσεις για να το πετύχεις

Σίγουρα η διαφήμιση και το μπάτζετ, παίζουν τον ρόλο τους για να γίνει γνωστή και να αναπτυχθεί μια επιχείρηση. Τώρα όμως δεν θα μιλήσουμε για αυτά. Θα δούμε τον εναλλακτικό δρόμο. Όπως αναλύει σε άρθρο του το Entrepreneur.com, μπορείς να αναπτύξεις ένα brand με την τακτική «από στόμα σε στόμα». Δηλαδή, οι άνθρωποι θα μιλάνε για εσένα.

Αυτό είναι σημαντικό, ειδικά όταν είσαι π.χ. coach, ομιλητής ή σύμβουλος. Τότε, οι άνθρωποι δεν έρχονται σε εσένα, όπως πηγαίνουν στο φούρνο για να αγοράσουν ένα καρβέλι ψωμί. Λαμβάνουν πολλούς παράγοντες υπόψη. Από το πόσο επαγγελματίας είσαι, μέχρι το πως κάνεις τους άλλους να νιώθουν. Και οι γνώμη των άλλων μετρά.

Πρέπει λοιπόν να χτίσεις μια καλή φήμη, η οποία θα διαδοθεί «από στόμα σε στόμα». Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσεις να αναπτύξεις το brand σου. Εδώ είναι 3 συμβουλές για να το πετύχεις.

1- Κάνε τους άλλους να θέλουν να μάθουν περισσότερα

Σκέψου ότι είσαι σε μια συνάντηση και σε ρωτούν ποια είναι ακριβώς η δουλειά που κάνεις. Εδώ, οι περισσότεροι επαγγελματίες κάνουν ένα λάθος: Είτε είναι υπερ- αναλυτικοί στην απάντηση τους, με αποτέλεσμα να κουράζουν, είτε είναι εντελώς αόριστοι που κανείς δεν καταλαβαίνει τι ακριβώς κάνουν. Το «κλειδί» εδώ, είναι να παρουσιάσεις έτσι την επιχείρηση σου, έτσι ώστε να κάνεις τον άλλο να ρωτήσει «πως το κάνεις». Και να αρχίσει μια ενδιαφέρουσα συζήτηση, που μπορεί μετά να «μεταφερθεί» και σε άλλα άτομα.

2- Βγες έξω και δικτυώσου

Αρκετοί επιχειρηματίες θεωρούν ότι για να αναπτυχθούν «από στόμα σε στόμα», αρκεί απλά να είναι καλοί στη δουλειά τους. Καλή εξυπηρέτηση= χαρούμενοι πελάτες= περισσότερη διάδοση «από στόμα σε στόμα». Αυτή η λογική δεν είναι λάθος. Όμως αυτό που χρειάζεται επίσης να κάνεις, είναι να βγεις μπροστά και να δικτυωθείς μόνος σου. Πήγαινε σε events, μίλα με ανθρώπους και εξήγησε τους πως μπορείς να λύσεις σημαντικά προβλήματα.

3- Follow up

Πάμε στο επόμενο βήμα. Πήγες στο event και γνώρισες κάποιους ανθρώπους. Αν δεν κάνεις follow up σε αυτούς και δεν έχεις άλλες επαφές μαζί τους μετά την πρώτη συνάντηση, είναι… σαν να μην τους γνώρισες. Είναι κατανοητό ότι οι επιχειρηματίες έχουν λίγο χρόνο για να κάνουν τέτοιες συζητήσεις συχνά. Είναι όμως σημαντικό, να κρατάς επαφές με τα άτομα που γνωρίζεις. Κάλεσε τους π.χ. σε ένα επόμενο event. Συνδεθείτε μαζί τους και στα social media.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one + 20 =