αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΗ Ryanair κλείνει τη βάση της στην Αθήνα για τη χειμερινή σεζόν

Η Ryanair κλείνει τη βάση της στην Αθήνα για τη χειμερινή σεζόν

Τη βάση της στην Αθήνα κλείνει η Ryanair από τις 29 Οκτωβρίου έως τα τέλη Μαρτίου, δηλ. στη διάρκεια της χειμερινής σεζόν, όπως επιβεβαιώνει σήμερα η αεροπορική εταιρεία, γεγονός που σημαίνει μία χαμένη επένδυση ύψους 200 εκατ.δολαρίων για το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, ζωτικής σημασίας, όπως την χαρακτηρίζει ο αερομεταφορέας για την ελληνική οικονομία. Αυτό σημαίνει ότι οι τέσσερις βάσεις που διέθετε στην Αθήνα προ Covid έγιναν δύο πέρυσι για να μηδενιστούν τον φετινό χειμώνα.

Ο λόγος για τον οποίο η Ryanair προβαίνει στην απόφαση αυτή είναι επειδή τόσο το αεροδρόμιο της Αθήνας όσο και τα περιφερειακά τα οποία διαχειρίζεται η γερμανική Fraport δεν προσφέρουν κίνητρα για την εταιρεία για να ενισχύσει την επιβατική της κίνηση στη διάρκεια της χειμερινής σεζόν ή για να φέρει τουρισμό εκτός της περιόδου αιχμής και να συνδέσει την Αθήνα με διάφορους άλλους προορισμούς, καθότι θεωρείται άκρως ελκυστικός προορισμός καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, κ.Έντι Γουίλσον, μιλώντας στη Ναυτεμπορική, υποστηρίζει ότι η ελληνική κυβέρνηση δεν προσέφερε μακροπρόθεσμα κίνητρα στις αεροπορικές εταιρείες προκειμένου να επενδύσουν στο αεροδρόμιο της Αθήνας σε περιόδους εκτός αιχμής ή για να αναπτύξουν τουρισμό στα πρότυπα της Ισπανίας, της Ιταλίας, της Πορτογαλίας και της Κύπρου. Ισχυρίζεται επίσης ότι η απόφαση να πωληθούν τα περισσότερα από τα περιφερειακά ελληνικά αεροδρόμια στον γερμανικό οπερέιτορ είχε καταστροφικό αντίκτυπο στην αγορά εργασίας και στη δημιουργία νέων θέσεων, καθώς η Fraport, όπως αναφέρει, λειτουργεί ως τροχοπέδη για την ελληνική οικονομία περιορίζοντας την ροή των τουριστών και τις συνδέσεις, αφού δεν έχει πρόθεση να μειώσει τις τιμές για να ενισχύσει την κίνηση.

Την ώρα που άλλες κυβερνήσεις και αεροδρόμια μειώνουν τους φόρους και υιοθετούν σχέδια για την ανάκαμψη του τουρισμού, σύμφωνα πάντα με την Ryanair, η ελληνική κυβέρνηση εξακολουθεί να επιβάλει στις αεροπορικές εταιρείες φόρο αεροδρομίου της τάξης των 12 ευρώ ανά επιβάτη, καθιστώντας την πρόσβαση στα ελληνικά αεροδρόμια μη ανταγωνιστική. Ο κ. Γουίλσον σημείωσε ότι η εταιρεία έχει υποβάλει στην ελληνική κυβέρνηση αρκετές πρότασεις για αναπτυξιακά σχέδια από το Νοέμβριο του 2021, βάσει των οποίων η Ryanair θα μπορούσε να διπλασιάσει την επιβατική κίνηση από τα 5 στα 10 εκατομμύρια την προσεχή πενταετία, να φέρνει 2,5 εκατ. επιπλέον επιβάτες εκτός περιόδου αιχμής, διευρύνοντας έτσι την τουριστική σεζόν όλο τον χρόνο, αυξάνοντας το τουριστικό εισόδημα, δημιουργώντας 4.000 νέες θέσεις εργασίας και συμβάλοντας στην ανάπτυξη περιοχών.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 − six =