αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Media Markt θέλει να δημιουργήσει μικρά καταστήματα εντός των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα

Η Media Markt θέλει να δημιουργήσει μικρά καταστήματα εντός των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα

Για τα πλάνα της εταιρίας αλλά και το πως διαμορφώνονται τα δεδομένα στην σύγχρονη αγορά ηλεκτρονικών ειδών, μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος της Media Markt, Πίτερ Χάας, σε συνέντευξη του στην Καθημερινή. «Το περιβάλλον συνολικά και ειδικότερα στον χώρο των καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών είναι πολύ δυναμικό. Τώρα, όταν γράφουν για την ψηφιοποίηση, γράφουν πάντα για εμάς, διότι είμαστε η κυρίαρχη εταιρεία» λέει ο ίδιος.

Και συνεχίζει: «Μας πήρε χρόνο για να καταλάβουμε ότι ο παλιός παράδεισος δεν υπήρχε πλέον. Ο παλιός τρόπος δεν λειτουργούσε πλέον. Ποιος ήταν αυτός; Να ανοίγεις ένα κατάστημα Media Markt στις 9 το πρωί, να έχεις 500 φθηνές τηλεοράσεις και όταν έρχεται ο πελάτης Νο 501 που θέλει να αγοράσει μια φθηνή τηλεόραση, αυτές να έχουν τελειώσει. Και όχι μόνο αυτό. Παλιά δεν σε ρωτούσαμε τα στοιχεία σου για να σε ενημερώσουμε πότε θα έχουμε την τηλεόραση που θέλεις. Τώρα είναι εντελώς διαφορετικά. H οπτική δεν είναι πλέον «έχουμε ένα προϊόν, ας βρούμε έναν πελάτη». Η οπτική είναι τώρα ‘έχουμε έναν πελάτη, ο οποίος ζει μια ψηφιακή ζωή και πρέπει να τον βοηθήσουμε να ζήσει μια κατάλληλη ψηφιακή ζωή’».

«Τα τελευταία χρόνια οι ίδιοι οι καταναλωτές ευτυχώς έχουν αποφασίσει ότι θέλουν έναν συνδυασμό πραγματικής και ψηφιακής ζωής. Μοιάζει με τα ραντεβού μέσω Διαδικτύου», τονίζει ο Πίτερ Χάας.

Συμπληρώνοντας: «Τι κάνει κάποιος στα διαδικτυακά ραντεβού; Ολη την προετοιμασία την οποία δεν κάνει στα κανονικά ραντεβού. Δεν πάει κάποιος σε ένα μπαρ και λέει αμέσως: «Εχω 10 ερωτήσεις να σου κάνω. Αν πεις 10 ναι, θα σε κεράσω ένα ποτό». Αν το κάνει κάποιος αυτό, θα πούμε «είναι ένας τρελός, φεύγω». Κάνουμε τις 10 ερωτήσεις όταν συνομιλούμε στο Διαδίκτυο, αλλά το ραντεβού γίνεται στον πραγματικό κόσμο. Αυτός είναι ο τρόπος που ζουν και οι καταναλωτές. Επομένως, η πολυκαναλική διάθεση των προϊόντων είναι το μοντέλο που κερδίζει».

Μάλιστα, αποκάλυψε ότι η εταιρία εξετάζει το ενδεχόμενο να δημιουργήσει μικρά καταστήματα εντός σούπερ μάρκετ, όπως έχει κάνει και σε άλλες χώρες. «Στην Ουγγαρία θα επεκτείνουμε αυτό το μοντέλο σε 18 καταστήματα Τesco, ενώ πλέον «τρέχουμε» το τμήμα ηλεκτρονικών σε όλα τα καταστήματα της Metro στη Ρωσία και στο Βέλγιο. Βλέπω ότι είναι κάτι που ενδιαφέρει όλους τους μεγάλους λιανέμπορους τροφίμων. Στην Ελλάδα έχουμε κάνει κάποιες προκαταρκτικές συζητήσεις με κάποιους λιανέμπορους. Θα εξετάσουμε κάθε ευκαιρία που υπάρχει», είπε χαρακτηριστικά ο CEO.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 3 =