αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ 30χρονη που βρήκε τον τρόπο να έχει παθητικό εισόδημα 97.000 δολαρίων τον χρόνο μέσω του Amazon (και παραιτήθηκε από τη δουλειά της)

Η 30χρονη που βρήκε τον τρόπο να έχει παθητικό εισόδημα 97.000 δολαρίων τον χρόνο μέσω του Amazon (και παραιτήθηκε από τη δουλειά της)

Το 2017 η Rachel Richards είχε ήδη εργαστεί ως χρηματοοικονομικός σύμβουλος και στη συνέχεια ως οικονομικός αναλυτής σε μια κατασκευαστική εταιρεία.

Ανεξάρτητα από το είδος της δουλειάς που έκανε, ένα πράγμα παρέμενε σταθερό: Παρατήρησε ότι οι άλλοι άνθρωποι της ζητούσαν συμβουλές για τα οικονομικά τους.

«Άρχισα να αναρωτιέμαι: Γιατί δεν μαθαίνουν μόνοι τους; Γιατί δεν διαβάζουν βιβλία, δεν ακούν podcast ή δεν κοιτάζουν σε websites;» λέει η Richards στο CNBC.

Τότε προέκυψε η ιδέα: Τα περισσότερα από τα οικονομικά βιβλία που είχε συναντήσει ήταν βαρετά και πολύπλοκα, σχεδόν… εκφοβιστικά. Και λίγα ήταν στοχευμένα σε νεαρές γυναίκες. «Έτσι σκέφτηκα από μέσα μου: Πώς μπορώ να κάνω αυτό το θέμα διασκεδαστικό και απλό;», θυμάται η 30χρονη σήμερα Richards.

Η Richards άρχισε να γράφει το πρώτο της βιβλίο, “Money Honey” τον Ιανουάριο του 2017 και το έκανε self-published στο Amazon τον Σεπτέμβριο του ίδιο έτους. Και έκανε επιτυχία. Τον πρώτο μήνα, το βιβλίο της απέφερε 600 δολάρια. Τον επόμενο μήνα έφερε 1.000 δολάρια. «Μετά από αυτό, έβγαζε 1.500 δολάρια το μήνα αρκετά σταθερά», λέει.

Την ίδια χρονιά, άρχισε να επενδύει σε ακίνητα. Φτάνοντας στο 2019, τα έσοδα της από τις παράλληλες πηγές της επέτρεψαν να παραιτηθεί από την πρωινή δουλειά της, μόλις στα 27 της.

Τα έσοδα της συνέχισαν να αυξάνονται. Συνολικά, μέχρι τα τέλη Ιουλίου 2022, η Richards έχει πουλήσει περίπου 25.000 αντίτυπα του “Money Honey” και του δεύτερου self-published βιβλίου της, “Passive Income, Aggressive Retirement”, που κυκλοφόρησε το 2019.

Το 2021, τα δικαιώματα από τους δύο τίτλους βιλίων, οδήγησαν την Richards να έχει περισσότερα από 97.000 δολάρια σε κέρδη.

Πως τα κατάφερε λοιπόν; Μιλώντας στο CNBC εστιάζει σε 3 πράγματα:

Self-published online

Δεν προσπάθησε να εκδώσει το βιβλίο της με τον παραδοσιακό τρόπο. «Όσο περισσότερο ρωτούσα τους συγγραφείς για την εμπειρία τους, τόσο περισσότερο μάθαινα ότι οι εκδότες περιμένουν από εσάς να κάνετε το 99% του μάρκετινγκ και της προώθησης», λέει η Richards.  Τελικά πήγε στην επιλογή να εκδώσει μόνη της το κάθε βιβλίο, και να το προωθήσει μέσω του Amazon. Νομίζοντας ότι το βιβλίο της… δεν θα πουλούσε και ελπίζοντας να περιορίσει τις απώλειές της, η Richards ξόδεψε μόλις 561 $ για να προσλάβει έναν συντάκτη και έναν σχεδιαστή εξωφύλλων για το “Money Honey”. Λέει ότι ένας πιο «ρεαλιστικός» ελάχιστος προϋπολογισμός είναι τουλάχιστον 2.000 $ και ιδανικά θα περιλάμβανε επίσης έναν εσωτερικό διαμορφωτή. Ξόδεψε 3.500 δολάρια για να φτιάξει το δεύτερο βιβλίο της.

To Self-publishing στο Amazon έδωσε επίσης στη Richards τη δυνατότητα να προσφέρει τα βιβλία της σε διαφορετικές μορφές για διαφορετικούς τύπους αναγνωστών. Πλέον, η έκδοση e-book του “Money Honey” πωλείται προς 9,99 $, το χαρτόδετο βιβλίο κοστίζει 15,99 $ και το ηχητικό βιβλίο κοστίζει 17,46 $.

https://townepost.com/wp-content/uploads/2020/10/Screen-Shot-2020-10-15-at-9.58.44-AM.png

Λάνσαρε το βιβλίο της στρατηγικά

Όσο το έψαχνε, κατάλαβε ότι θα χρειαζόταν μια ομάδα εκκίνησης – μια αφοσιωμένη ομάδα υποστηρικτών που θα αγόραζαν και θα διαφήμιζαν το βιβλίο της. Αλλά το 2017, δεν είχε πολλούς ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή λίστα με πελάτες μέσω email. Αλλά συμμετείχε σε πολλές ομάδες στο Facebook γεμάτες με νέες γυναίκες. «Εδώ ήταν 13 εκατομμύρια γυναίκες millennials. Οι ομάδες δεν ήταν απαραίτητα οικονομικές, αλλά βγήκα και είπα: «Με λένε Rachel. Είμαι πρώην οικονομικός σύμβουλος. Να τι σκέφτομαι», λέει. Μετά από λίγο, λέει, πήγε σε ομάδες για οικονομικές συμβουλές. «Αυτές οι ομάδες στο Facebook με βοήθησαν πραγματικά να οικοδομήσω αξιοπιστία με αυτές τις γυναίκες», εξηγεί.

Μόλις κυκλοφόρησε το βιβλίο, άρχισε να αλληλεπιδρά 1-προς-1 με οποιονδήποτε πίστευε ότι θα μπορούσε να ενδιαφερθεί για το βιβλίο. «Προσωπικά έστελνα μήνυμα στους ανθρώπους και θα έλεγα: «Έχει βγει. Θα μπορούσατε να το κατεβάσετε;» λέει. «Έστειλα εκατοντάδες email. Έστειλα μήνυμα σε κάθε επαφή στο τηλέφωνό μου. Ήμουν πραγματικά επιθετική στην προώθηση». Το άλλο μεγάλο ερώτημα της, εκτός από τα downloads: Κριτικές. «Το να λαμβάνετε κριτικές από νωρίς είναι εξίσου σημαντικό με το να κάνετε πωλήσεις», λέει η Richards. «Η Amazon θα βάλει οργανικά το βιβλίο σας μπροστά σε περισσότερους ανθρώπους, αν δει ότι έχετε πολλές κριτικές και δραστηριότητα». Μετά τις πρώτες μέρες κυκλοφορίας του στην αγορά, το βιβλίο της Richards είχε 60 κριτικές.

Θέση στην αγορά

Ακόμη και με μια σταθερή κυκλοφορία, η Richards δεν πίστευε ότι το βιβλίο της θα απολάμβανε σταθερές πωλήσεις αν δεν καταλάμβανε μια συγκεκριμένη θέση στην αγορά. «Πρέπει να έχεις μια μοναδική πρόταση που δίνει αξία. Γιατί κάποιος να αγοράσει το βιβλίο μου ανάμεσα  στα χιλιάδες που υπάρχουν ήδη εκεί έξω;» λέει. «Για μένα, εκείνη την εποχή, δεν υπήρχαν πολλά βιβλία εκεί έξω που έκαναν τα οικονομικά αστεία – που είχαν χιούμορ και ήταν σαρκαστικά. Ήταν πολλά βιβλία κυρίως για άντρες μεγάλης ηλικίας» θυμάται.

Η Richards φρόντισε επίσης να είναι διαθέσιμο το βιβλίο της και σε ελκυστικές τιμές για διαφορετικούς τύπους αναγνωστών. Αρχικά, αυτό σήμαινε μια περίοδο κυκλοφορίας πέντε ημερών κατά τη διάρκεια της οποίας το βιβλίο θα μπορούσε να ληφθεί ψηφιακά δωρεάν. «Αξίζει να εγκαταλείψουμε κάποια κέρδη για να φτάσει το βιβλίο στα χέρια περισσότερων ανθρώπων», λέει η Richards.

Η Richards έπαιξε γύρω από την τιμολόγηση όλα αυτά τα χρόνια για να δει πώς επηρέαζε την κερδοφορία, αλλά πάντα παρακολουθούσε τους ανταγωνιστές της. «Πάντα ήθελα να με έχουμε λίγο χαμηλότερες τιμές. Εάν [το βιβλίο ενός ανταγωνιστή] είναι στα 6,99 $, διαισθητικά θέλω να είμαι στα 5,99 $».

Εκτός από τις τακτικές τιμολόγησης, βασίζει τη συνεχή επιτυχία των βιβλίων της στην υπηρεσία που παρέχουν στους αναγνώστες. «Τα έκδοσα λέγοντας στον εαυτό μου ότι αν μπορούσα να βοηθήσω ένα άτομο, θα ήμουν ευτυχισμένη», λέει. «Και περίπου έξι μήνες μετά την έκδοση, άρχισα να λαμβάνω email από αγνώστους και τυχαίους ανθρώπους σε όλη τη χώρα», καταλλήγει

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × 2 =