αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ μέθοδος «1-2-3» για να επεκτείνεις την ζώνη άνεσης σου, χωρίς να «πνιγείς»

Η μέθοδος «1-2-3» για να επεκτείνεις την ζώνη άνεσης σου, χωρίς να «πνιγείς»

«Η επιτυχία είναι έξω από την ζώνη άνεσης σου». Είναι μία από τις πιο συνηθισμένες συμβουλές που θα ακούσεις. Και στον business κόσμο. Αλλά πως μπορώ να βγω έξω από τη ζώνη άνεσης μου για να αναπτυχθώ; Δεν είναι εύκολο.

Το πρόβλημα, όπως εξηγεί ο communication coach, TJ Guttormsen, είναι ότι συχνά βουτάμε κατευθείαν στη «ζώνη πανικού», προκαλώντας κάποιο τραύμα. Και στη συνέχεια έχουμε μία μόνιμη απροθυμία σε οτιδήποτε μας κάνει να νιώθουμε άβολα.

Αυτό που πολλοί δεν γνωρίζουν, είναι ότι υπάρχει μία ενδιάμεση ζώνη. Μια «ζώνη ανάπτυξης» που βρίσκεται ανάμεσα στον… τρομακτικό πανικό και την αδρανή άνεση.

Το αμερικανικό inc.com παραθέτει την μέθοδο «1-2-3» έτσι ώστε να επεκτείνεις την ζώνη άνεσης σου με ομαλό τρόπο. Και τελικά να φτάσεις εκεί που θες.

1. Δεν υπάρχει μόνο μία ζώνη άνεσης και δεν χρειάζονται όλες οι ζώνες άνεσης να επεκταθούν. Εάν δεσμευτείτε να «βείτε έξω από τη ζώνη άνεσής σας» τη νέα χρονιά, να είστε ξεκάθαροι τι σημαίνει αυτό. Ποια ζώνη άνεσης; Θέλετε να βελτιώσετε τις εργασιακές σχέσεις με το να είστε πιο επικοινωνιακοί με τους συναδέλφους; Ή θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους επενδυτές κάνοντας περισσότερες επαφές; Όποιος κι αν είναι ο στόχος σας, να είστε συγκεκριμένοι σχετικά με ένα τελικό point.

2. Αφιερώστε χρόνο χαρτογραφώντας κρίσιμα ορόσημα στο ταξίδι ανάπτυξης σας. Το πρώτο βήμα είναι να γνωρίζετε το χαμηλότερο όριο πανικού. Σε ποιο σημείο – ποια δράση, γεγονός ή δέσμευση – θα βιώσετε πανικό όταν προσπαθείτε να επεκτείνετε μια συγκεκριμένη ζώνη άνεσης; Στη συνέχεια, ποια σταδιακά βήματα έχουν νόημα και θα σας φτάσουν στο πιο απομακρυσμένο σημείο της «ζώνης ανάπτυξής» σας προτού πανικοβληθείτε; Τέλος, πόσο χρόνο (ρεαλιστικά) θα σας πάρει για να πετύχετε κάθε βήμα; Αν αυτές τις ερωτήσεις απαντηθούν, όχι μόνο θα έχετε έναν ξεκάθαρο χάρτη για την επιτυχία, αλλά θα έχετε ένα χρονοδιάγραμμα και ένα σαφές τελικό σημείο — που δεν διακινδυνεύει ένα τρομακτικό ταξίδι στη ζώνη πανικού.

3. Δημιουργήστε μια άγκυρα για να διαχειριστείτε κρίσεις φόβου και άγχους. Μεγάλο μέρος του άγχους μας, προέρχεται από το άγνωστο. Το μυαλό μας φτιάχνει μια μάζα πιθανοτήτων, επιλέγει το χειρότερο σενάριο και εστιάζει εκεί. Σε αυτές τις στιγμές, απομακρυνθείτε από αυτό που κάνετε και αναγνωρίστε τρία πράγματα που σας «αγκυροβολούν» στην πραγματικότητα και την ευημερία, ως αντίβαρο σε αυτά που σας λέει το ανήσυχο μυαλό σας. Αυτά μπορεί να είναι τόσο απλά, όσο οι φιλοφρονήσεις ή συγχαρητήρια που άκουσες πρόσφατα. Για παράδειγμα, σκέψου: “Δεν αποτυγχάνω. Οι συνάδελφοί μου είπαν στην τελευταία συνάντηση ότι κάνω εξαιρετική δουλειά”. Αυτό φρενάρει το τρένο του άγχους και σας επαναφέρει σε μια νοοτροπία ανάπτυξης όπου μπορείτε να εστιάσετε στην πρόοδο και όχι στις παγίδες.

Είναι πιθανό να συναντήσεις εμπόδια και απρόσμενες καταστάσεις στην διαδρομή. Μην αποθαρρύνεσαι, αλλά να είσαι έτοιμος να αλλάξεις την πορεία σου προς την ανάπτυξη καθώς εξελίσσονται τα γεγονότα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θέλεις να αλλάξεις καριέρα αλλά δεν ξέρεις πως; Εδώ είναι 3 «πυξίδες» που θα σε βοηθήσουν

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seventeen − three =