αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ ελληνική εταιρεία που ανταγωνίζεται… τη Louis Vuitton, κάνει το επόμενο βήμα

Η ελληνική εταιρεία που ανταγωνίζεται… τη Louis Vuitton, κάνει το επόμενο βήμα

Η ελληνική εταιρεία Callista Crafts, γνωστή από τις αυθεντικές δερμάτινες τσάντες Tote, που “στέκονται” στις προθήκες των boutiue ισότιμα με μάρκες όπως Loewe, Balenciaga και Louis Vuitton επεκτείνεται στην αγορά του ρούχου ενώ παρά τις δυσμενείς συνθήκες της πανδημίας έκλεισε το 2020 με πωλήσεις αντίστοιχες του 2019.

Όπως σημειώνει το Euro2day.gr, το ελληνικό brand, που δημιούργησαν πριν από επτά χρόνια η Ελένη Kωνσταντινίδου και η Σήλια Σιγαλού λανσάρει την πρώτη συλλογή ρούχων, που βασίζεται στις ίδιες αξίες και προδιαγραφές ποιότητας που τηρούνται μέχρι σήμερα στις εγκαταστάσεις της Callista, σε επίπεδο υλικών και προμηθευτών για την κατασκευή των τσαντών και των αξεσουάρ. Η συλλογή ρούχων άνοιξη/καλοκαίρι 2021 αφορά εννέα σχέδια, με λεπτομέρειες που συνάδουν με τους κώδικες των προϊόντων της επιχείρησης, όπως είναι τα μακριά δερμάτινα κορδόνια και τα macramé δεσίματα, με λιτές γραμμές και γεωμετρικές φόρμες, μαλακό δέρμα και πολυτελή υφάσματα.

“Μετά τις τσάντες, τα δερμάτινα αξεσουάρ και τα σανδάλια, ήταν σχεδόν αυτονόητο ότι η Callista έπρεπε να συμπληρώσει την πρότασή της…”, αναφέρουν μεταξύ άλλων για το νέο εγχείρημα οι συν-ιδρύτριες του brand επισημαίνοντας τη συμβολή της συνεργασίας τους με τον Άγγελο Τσακίρη, ταλαντούχο σχεδιαστή και ιδρυτή του brand angęlos tsakiris. Γεννημένος στην Αλεξανδρούπολη, μεγάλωσε στην πόλη του Μεταξιού, το Σουφλί, και εμπνευσμένος από τον τρόπο που δημιουργείται το μεταξωτό ύφασμα αποφάσισε να μετακομίσει στην Αθήνα για να αναζητήσει το όνειρό του στον χώρο της μόδας.

Σημειώνεται ότι η νέα συλλογή Callista διατίθεται αποκλειστικά στο e-shop της εταιρείας, στο Callista Store της Βουκουρεστίου, καθώς και στο Callista Corner στα πολυκαταστήματα attica του Συντάγματος και του Golden Hall.

Το e-shop είναι το αποκλειστικό κανάλι διανομής των προϊόντων στην παρούσα συγκυρία στην Ελλάδα, ωστόσο, παρά τους περιορισμούς στο λιανεμπόριο, οι πληροφορίες θέλουν την ελληνική εταιρεία να διατηρεί το 2020 τα επίπεδα τζίρου του 2019. Με χαμηλότερο μεν όγκο πωλήσεων, η εταιρεία επωφελείται από την μετατόπιση της ζήτησης στο ομώνυμο online κανάλι πετυχαίνοντας καλύτερα περιθώρια κέρδους.

Προ πανδημίας πραγματοποιούσε κύκλο εργασιών 1,79 εκατ. ευρώ και εμφάνιζε ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης πάνω από 16%. Το e-shop τρέχει με υψηλούς ρυθμούς αλλά είχε “ταχύτητα” και πριν την κρίση, γεγονός που αντικατοπτρίζεται στο μερίδιο των ηλεκτρονικών πωλήσεων στον συνολικό τζίρο. Ήδη στο α’ εξάμηνο του 2020 ήταν στο 21,73% από 12,17% στο β’ εξάμηνο του 2019 και αυξάνεται περαιτέρω.

Αναφορικά με τη δραστηριότητα στο εξωτερικό, υπόκειται στους τοπικούς κανόνες για τη λειτουργία του λιανεμπορίου. Τα προϊόντα Callista βρίσκονται σε 8 χώρες, με 41 σημεία πώλησης, κυρίως shop in shop σε μεγάλα πολυκαταστήματα και boutique διάσημων ξενοδοχείων. Σημειώνεται ότι οι τσάντες Tote της Callista διεκδικούν μερίδιο σε μια αγορά (αξεσουάρ) που ξεπερνά τα 40 δισ. ευρώ στην Ε.Ε., ενώ είναι ακόμη μεγαλύτερη στις ΗΠΑ. Η ταυτότητά τους συνδέεται με τους χαρακτηριστικούς κόμπους και τη χειρωνακτική εργασία τουλάχιστον 4,5 ωρών που απαιτούνται από ειδικούς στην “τέχνη του κόμπου” – κάθε τσάντα Tote έχει 356 κόμπους και 950 βελονιές.

Πηγή: Euro2day.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nine + seven =