αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕπτά τρόποι για να βελτιώσεις τον εαυτό σου μέσα σε 30 λεπτά

Επτά τρόποι για να βελτιώσεις τον εαυτό σου μέσα σε 30 λεπτά

Όταν υπάρχει δουλειά, οικογένεια, λογαριασμοί και πολλά άλλα, είναι εύκολο να σκεφτείς τη βελτίωση του εαυτού σου και την προσωπική ανάπτυξη ως κάτι που χρειάζεται… πολύ χρόνο που δεν έχεις. Το ίδιο μπορεί να σκέφτεσαι και για τη βελτίωση της ζωής σου συνολικά.

Αλλά για να βελτιώσεις τη ζωή σου -και τον εαυτό σου- δεν χρειάζεται απαραίτητα να κάνεις τεράστια και χρονοβόρα άλματα. Αντίθετα, συνήθως σχετίζεται με τα μικρά πράγματα που κάνεις κάθε μέρα και μπορούν να σου φέρουν μεγαλύτερη ανάπτυξη μακροπρόθεσμα. Αυτές οι μικρές συνήθειες και πρακτικές μπορεί να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την αυτοπεποίθησή σας, να μειώσετε το άγχος σας, να δημιουργήσετε βαθύτερες σχέσεις, να σταθεροποιήσετε την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, να γίνετε πιο υγιείς (διανοητικά, συναισθηματικά ή σωματικά) και να είστε πιο ευτυχισμένοι.

Κανείς δεν έχει άπειρο χρόνο για να σκεφτεί τη βελτίωση του εαυτού του, οπότε ας ξεκινήσουμε με μόλις 30 λεπτά. Ναι, καλά διάβασες.

Τώρα λοιπόν θα δεις μία λίστα δραστηριοτήτων που μπορούν να σε βοηθήσουν να βελτιώσεις τον εαυτό σου, μέσα σε 30 λεπτά. Δοκίμασε ένα, δύο ή περισσότερα από αυτά τα πράγματα. Ξεκίνα σήμερα.

1# Βάλε μια δραστηριότητα που σου δίνει ενέργεια, στο μέσο της ημέρας. Δεν έχει σημασία μόνο πως ξεκινάς την ημέρα σου. Μία επίσης χρήσιμη κίνηση, είναι να βάλεις (τουλάχιστον) μία δραστηριότητα που σου δίνει ενέργεια, στο μέσο της ημέρας. Θα σου δώσει ώθηση για την συνέχεια. Τι μπορεί να είναι αυτό; Σύμφωνα με λίστα του αμερικανικού The Muse, μπορείς για παράδειγμα να τηλεφωνήσεις σε έναν φίλο, να ακούσεις μουσική, να οργανώσεις το γραφείο σου ή απλά να αθληθείς.

2# Οργάνωσε ξανά το υπνοδωμάτιο σου για να κοιμάσαι καλύτερα. Ειδικά όταν είστε απασχολημένοι ή αγχωμένοι, μπορεί να είναι δύσκολο να κοιμηθείτε καλά κάθε βράδυ, ακόμα και αν έχετε φτιάξει μια καταπληκτική ρουτίνα πριν τον ύπνο. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε έναν χώρο όπου θα νιώθετε πάντα καλά πηγαίνοντας για ύπνο. Ο καλός ύπνος θα σε κάνει να έχεις μεγαλύτερη ενέργεια και πιο καθαρό μυαλό στη διάρκεια της ημέρας.

3# Η πρωινή ρουτίνα. Ένας τρόπος για να έχετε μια παραγωγική μέρα —και να εξοικονομήσετε χρόνο το πρωί— είναι να παραθέσετε κάθε εργασία που πρέπει να κάνετε σε μικρότερα βήματα και στη συνέχεια να τα προγραμματίσετε όλα σε χρονικά blocks. Αυτό σημαίνει ότι γνωρίζετε ακριβώς τι δραστηριότητα θα κάνετε από τη στιγμή που θα ξυπνήσετε. Θυμήσου και το άρθρο: Η πρωινή ρουτίνα του Richard Branson. Είναι ίδια εδώ και 50 χρόνια.

4# Διάβασε άρθρα. Στην εποχή του ίντερνετ μπορείς να βρεις αμέτρητα άρθρα που θα σε βοηθήσουν σε διάφορα πεδία της ζωής σου. Μπορείς να κοιτάξεις είτε σε ελληνικά, είτε σε ξένα websites. Πέρα από το It’s Possible στο οποίο θα βρεις νέο υλικό καθημερινά, υπάρχουν φυσικά και άλλες επιλογές. Θυμήσου την λίστα του Γιάννη Μπελεγρίνη με τα «8 ξένα websites που τσεκάρω κάθε πρωί».

5# Άκου ένα podcast. Ομοίως, τα podcasts είναι εξαιρετική on-the-go ψυχαγωγία και πηγή γνώσεων. Και πολλές φορές είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να χαλαρώσετε. Κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων σου κάθε μέρα—μπορείς να ακούσεις μισό podcast στο δρόμο για τη δουλειά, το μισό στο δρόμο της επιστροφής. Eίτε θέλετε να ενημερωθείτε για τα νέα, να μάθετε κάτι νέο, είτε να ακούσετε τι λένε οι άνθρωποι για το αγαπημένο σας θέμα, μπορείτε να βρειτε podcasts που θα εστιάζουν ακριβώς εκεί που θελετε.

6# ‘Συνδεθείτε’ με έναν παλιό φίλο ή έναν νέο συνάδελφο. Εάν έχει περάσει καιρός από τότε που έχετε δει ή μιλήσει με κάποιον με τον οποίο συνομιλούσατε τακτικά, επικοινωνήστε μαζί του, για να επανασυνδεθείτε, να μοιραστείτε τις σκέψεις σας, να πάρετε feedback για κάτι που σας απασχολεί, και να κανονίσετε να τα πείτε για έναν καφέ. Ή αν δεν είχατε την ευκαιρία να γνωρίσετε έναν συνάδελφο σε άλλο τμήμα ή έναν νέο συνάδελφο που μόλις έγινε μέλος της ομάδας σας την περασμένη εβδομάδα, σκεφτείτε να οργανώσετε ένα γεύμα ή έναν καφέ μαζί του. Θα κάνετε έναν εργασιακό φίλο και, το ακόμα καλύτερο, θα αναπτύξετε το δίκτυό σας. 

7# Βγες έξω. Μια απλή αλλά… θαυματουργή δραστηριότητα που έχουμε συμπεριλάβει και σε άλλες λίστες μας. Δεν χρειάζεται να βγεις για τρέξιμο ή γυμναστική απαραίτητα. Περπατήστε, καθίστε στο πάρκο και διαβάστε ή κάντε μια χαλαρή βόλτα με το ποδήλατο. Το να βρίσκεστε σε εξωτερικούς χώρους είναι καλό για εμάς για διάφορους λόγους. Βελτιώνει τη δημιουργικότητα, μας βοηθά να «καθαρίζουμε» το μυαλό μας και μας ανεβάζει την ψυχολογία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

12 − one =