αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈχεις βρει την «σούπερ ιδέα»; Εδώ είναι 4 κινήσεις που πρέπει να κάνεις πριν βγει στην αγορά

Έχεις βρει την «σούπερ ιδέα»; Εδώ είναι 4 κινήσεις που πρέπει να κάνεις πριν βγει στην αγορά

Συνήθως υπάρχει μια ανυπομονησία. Όταν βρίσκεις μια «καταπληκτική ιδέα» για ένα νέο project, τότε εστιάζεις σε ένα πράγμα: Το πως θα την κάνεις πραγματικότητα και το project σου θα βγει στην αγορά.

Όμως τώρα δεν θα δούμε αυτό. Θα μιλήσουμε για το τι πρέπει να κάνεις ένα στάδιο πριν. Πριν, δηλαδή, η ιδέα σου βγει στην αγορά για να δώσει… την μάχη της.

Το αμερικανικό inc.com, παραθέτει τις απαραίτητες κινήσεις, από τη στιγμή που θα βρεις την ιδέα, μέχρι τη στιγμή που θα γίνει το επίσημο λανσάρισμα. Τέσσερις συγκεκριμένες κινήσεις. Δες τις παρακάτω.

1- Βεβαιώσου ότι πραγματικά λύνεις ένα πρόβλημα: Δεν χρειάζεται να έχεις κάτι πολύπλοκο στα χέρια σου. Αρκεί πραγματικά να λύνει ένα πρόβλημα. Ρώτα ανθρώπους, έτσι ώστε να σου πουν τη γνώμη τους για αυτό που σκέφτεσαι. Δες αν πραγματικά το χρειάζονται. Χρησιμοποίησε και τα social media για να το κάνεις την έρευνα σου ή φτιάξε online ερωτηματολόγια.

2- Μίλα σε όλους: Υπάρχει μια άποψη που λέει ότι όταν έχεις μια ιδέα… πρέπει να την κρατήσεις μυστική. Στην πραγματικότητα αυτό μάλλον δεν είναι καλό. Εξάλλου μια ιδέα, και η πραγματοποίηση μιας ιδέας, είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Δεν μπορεί ο καθένας να «κλέψει» την ιδέα σου και να την κάνει πράξη. Οπότε πες την σε όσα περισσότερα άτομα, φίλους, μέντορες κρίνεις και πάρε feedback.

3- Γράψε τα δεδομένα: Για να δουλέψει κάποια ιδέα, χρειάζονται μια σειρά από προϋποθέσεις. Γράψε τες όλες σε μια μεγάλη λίστα. Δες ένα- ένα τα βήματα που χρειάζονται. Κάποια πράγματα πρέπει να γίνουν πρώτα, κάποια αργότερα. Είναι σημαντικό να τα έχεις όλα μαζεμένα.

4- Κάνε τσεκάρισμα: Τώρα μπορεί να τσεκάρεις στην πράξη κάποιες από αυτές τις προϋποθέσεις. Μπορούν να γίνουν πράξη; Δεν χρειάζεται να λανσάρεις ολόκληρο το προϊόν. Είπαμε, τώρα είμαστε στο προηγούμενο στάδιο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eleven − two =