αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑInside Story: Γιατί η εξαγορά του Instagram από το Facebook ήταν η «τέλεια κίνηση»

Inside Story: Γιατί η εξαγορά του Instagram από το Facebook ήταν η «τέλεια κίνηση»

Έχουν περάσει ακριβώς 5 χρόνια, από τότε που το Facebook ανακοίνωσε μια από τις μεγαλύτερες εξαγορές στην ιστορία της Silicon Valley. Τότε, έβαλε στην «οικογένεια» του μια ανερχόμενη πλατφόρμα,που εστίαζε στις φωτογραφίες, είχε 30 εκατ. χρήστες και μηδενικά έσοδα. Η πλατφόρμα αυτή, ήταν το Instagram.

Σήμερα, το κοινωνικό δίκτυο διαθέτει πάνω από 600 εκατ. χρήστες. Και πολλοί αναλυτές εκτιμούν, ότι θα γίνει μια πλατφόρμα με έσοδα πολλών δισεκατομμυρίων- αν δεν έχει ήδη γίνει.

Η εξαγορά του Instagram μπορεί σήμερα να φαίνεται ως μια σπουδαία κίνηση. Ωστόσο, τη στιγμή που συνέβη, δεν ήταν καθόλου προφανής. Τότε, το Facebook ετοιμαζόταν για την Δημόσια Εγγραφή (IPO) του, και το αντίτιμο του 1 δισ. ευρώ, με το οποίο έκλεισε τελικά η εξαγορά, θεωρούνται ένα πολύ μεγάλο χρηματικό ποσό, ειδικά για μια πλατφόρμα που δεν είχε έσοδα.

Ήταν όμως αναμφίβολα η «τέλεια κίνηση». Και όχι μόνο για τα όσα μπορεί να δει κάποιος με την πρώτη ματιά. Ο πρώην διευθυντής του τμήματος global business marketing του Facebook, Mike Hoefflinger, δίνει μια ακόμα πτυχή στην ιστορία: Με αυτό τον τρόπο το Facebook και ο Mark Zuckerberg, απέδειξαν ότι μπορούν να αξιοποιήσουν πολλά προϊόντα ταυτόχρονα. Ενώ ταυτόχρονα έστειλαν ένα μήνυμα στους άλλους επιχειρηματίες της Silicon Valley, ότι η «οικογένεια» του Facebook είναι το καλύτερο μέρος για να δουλέψεις και να φτάσεις σε μεγάλη ανάπτυξη.

Πριν από 1 εβδομάδα, ο ίδιος κυκλοφόρησε το βιβλίο του με τίτλο: «Becoming Facebook». Εκεί αναλύει την άποψη του.

«Εδώ είναι η ανεκτίμητη αξία του Instagram Story: Ο Zuckerberg απέδειξε ότι μπορεί να μετατρέψει το όραμα του για ανάπτυξη, σε πραγματικότητα. Χωρίς όμως να έχει αδικαιολόγητη παρέμβαση», σημειώνει ο Mike Hoefflinger.

Και συνεχίζει: Έστειλε ένα μήνυμα προς τους καλύτερους δημιουργούς του κόσμου, ότι αν θέλουν να γίνουν πραγματικά μεγάλοι, πρέπει να έρθουν και να εργαστούν με το Facebook». Ο Mike Hoefflinger πιστεύει ότι το Instagram ήταν ένας από τους βασικούς λόγους, για τους οποίους το Facebook έφτασε στη συνέχεια να εξαγοράσει τις WhatsApp και Oculus. Αφού υπήρχε το προηγούμενο καλό παράδειγμα, ήταν πιο εύκολο να κλείσουν τα επόμενα deals.

Όλη αυτή η ιστορία με το Instagram, βοήθησε το Facebook και στο να προσελκύσει κορυφαία στελέχη, από άλλες μεγάλες εταιρίες. Αφού όλοι κατάλαβαν, ότι εκεί μάλλον θα έχουν την ελευθερία να δείξουν τις ικανότητες τους και να αναπτυχθούν.

 

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − one =