αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ ελληνικής καταγωγής επενδυτής Marcus Lemonis σημειώνει: Τα 4 λάθη που κάνουν οι νέοι επιχειρηματίες

Ο ελληνικής καταγωγής επενδυτής Marcus Lemonis σημειώνει: Τα 4 λάθη που κάνουν οι νέοι επιχειρηματίες

ct-marcus-lemonis-announces-the-partner-bsi-20160114

Τέσσερα βασικά λάθη κάνουν οι νέοι επιχειρηματίες. Αυτό τουλάχιστον έχει διαπιστώσει ο Marcus Lemonis. Ο γνωστός επενδυτής και επιχειρηματίας, έχει γεννηθεί στο Μαϊάμι από Έλληνες γονείς. Σήμερα ο 42χρονος businessman είναι CEO στην εταιρία Campus Word. Μια μεγάλη επιχείρηση που παρέχει ανταλλακτικά σε οχήματα αναψυχής, ενώ έχει ειδίκευση και στα είδη για το κάμπινγκ.

Παράλληλα, ο Marcus Lemonis είναι παρουσιαστής της εκπομπής «The Profit» που προβάλλεται από το CNBC και ασχολείται με το πως να σώσει και να «κοουτσάρει» επιχειρήσεις που βρίσκονται σε αρχικό στάδιο. Όπως γίνεται κατανοητό, ο ίδιος έρχεται σε επαφή με πολλούς νέους επιχειρηματίες. Και έχει καταλήξει στα 4 βασικά λάθη που κάνουν αυτοί.

1- Νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα: Σίγουρα, η επιχείρηση του καθενός είναι μια προσωπική υπόθεση. Ωστόσο, πολλές φορές μπορεί κάποιος άλλος να σκεφτεί κάτι, και να βοηθήσει έναν νέο επιχειρηματία. Ο startupper πρέπει να ακούει μερικές συμβουλές. «Νομίζουν ότι οι ιδέες που βγαίνουν από το δικό τους κεφάλι, είναι πάντα οι καλύτερες» λέει ο Lemonis.

2- Δεν πιστεύουν στην ομάδα τους: Δεν μπορείς να δημιουργήσεις μια επιχείρηση μόνος σου. Πρέπει να αναγνωρίζεις την σκληρή δουλειά που κάνουν τα μέλη της ομάδα σου και να τους εμπιστεύεσαι. Πολλές φορές, οι νέοι επιχειρηματίες δεν δείχνουν αρκετή εμπιστοσύνη προς την ομάδα τους.

3- Δεν γνωρίζουν τους αριθμούς: Μπορεί να προκαλεί εντύπωση, αλλά ο Marcus Lemonis λέει ότι συχνά βλέπει επιχειρηματίες, που δεν γνωρίζουν τους αριθμούς που αφορύν την επιχείρηση τους. Είναι καθοριστικό λάθος να μη γνωρίζεις βασικά δεδομένα, όπως τα έσοδα, τις δαπάνες ή τα περιθώρια κέρδους.

4- Αγνοούν το feedback: Μερικές φορές οι επιχειρηματίες αγαπούν τόσο πολύ την επιχείρηση τους που αγνοούν τα σχόλια και την ενδεχόμενη κριτική. Αντίθετα, οι ιδρυτές εταιριών θα πρέπει να επιζητούν τα σχόλια και να τα ακούνε με προσοχή. «Το καλύτερο τεστ για μια νέα ιδέα, είναι είναι η αντίδραση των ανθρώπων πάνω σε αυτή» σημειώνει ο Marcus Lemonis.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fifteen − 1 =