αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Το υπερβολικό πάθος μπορεί να καταδικάσει έναν startupper»: Αναλύει ο διάσημος επιχειρηματίας Tony Robbins

«Το υπερβολικό πάθος μπορεί να καταδικάσει έναν startupper»: Αναλύει ο διάσημος επιχειρηματίας Tony Robbins

Οι επιχειρηματίες πολλές φορές θεωρούν ότι αν είναι παθιασμένοι με τα προιόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουν, θα καταφέρουν να ξεχωρίσουν στο business πεδίο. Ωστόσο, το υπερβολικό πάθος ενός ιδρυτή με την startup του μπορεί φέρει μειωμένη ευελιξία και να καταδικάσει το εγχείρημα σε επιτυχία.

Αυτό τουλάχιστον λέει ο διάσημος επιχειρηματίας και συγγραφέας, Tony Robbins. Ο ίδιος λειτουργεί και ως μέντορας, βοηθώντας πολλούς νέους να φτάσουν στην επιτυχία. Όπως εκτιμά, αυτό πρέπει να έχει πάνω- πάνω στην ατζέντα του ένας ιδρυτής, είναι το τι θέλει ο πελάτης.

«Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να διδάξεις σε μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, είναι να μην… ερωτευτούν το προϊόν τους» τονίζει ο Tony Robbins.

Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάνουν την κίνηση για να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση, ο κόσμος των startups έχει γίνει εξαιρετικά ανταγωνιστικός. Επίσης, τα δεδομένα γύρω αλλάζουν με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Ο συνδιασμός αυτών των δύο, κάνει δύσκολο για έναν υπερβολικά παθιασμένο επιχειρηματία να πετύχει.

«Οι περισσότεροι επιχειρηματίες, κυρίως των small και medium-size businesses, δημιουργούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που τους αρέσουν και ταιριάζουν σε αυτούς» λέει ο Robbins μιλώντας στο αμερικανικό inc.com. Σε αυτή την περίπτωση, ο ιδρυτής είναι… ερωτευμένος με το project του, και όταν έρθει ο ανταγωνισμός να αλλάξει τα δεδομένα της αγοράς, τότε ο εν λόγω startupper δεν μπορεί (ή δεν θέλει) να προσαρμοστεί. Δεν θέλει να αλλάξει το αρχικό πλάνο του.

Το διάσημος επιχειρηματίας προτείνει να βλέπετε πέρα από το προϊόν σας, το τι θέλει ο πελάτης. Εκεί πρέπει να εστιάσει κάποιος. «Ο πραγματικός στόχος, είναι να ερωτευτείτε τους ιδανικούς πελάτες σας και να μάθετε περισσότερα για αυτούς» υπογραμμίζει ο Robbins. Σε αυτό το κομμάτι, φυσικά καθοριστικό ρόλο παίζει και το μάρκετινγκ. Κάπως έτσι, μπορεί μια εταιρία να φτάσει σε αυτό που λέμε «ακαταμάχητη προσφορά». Και να προσαρμοστεί σωστά, στα δεδομένα της αγοράς και των πελατών.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × 1 =