Ωραία, είχε την «καταπληκτική ιδέα». Και είσαι έτοιμος να την λανσάρεις στην αγορά και να αναπτυχθείς επιχειρηματικά. Δεν αρκεί όμως η καλή ιδέα. Αυτό στο οποίο πρέπει να εστιάσεις είναι το πως θα κάνεις το branding της νέας επιχείρησης σου. Το πως, δηλαδή, θα κάνεις αισθητή την παρουσία σου, θα χτίσεις την εταιρική ταυτότητα σου και θα σιγουρευτείς ότι το «μήνυμα» σου φτάνει στο κοινό.
Στο παρακάτω γράφημα θα δεις τα 8 βασικά βήματα που πρέπει να κάνεις, για να αναπτύξεις το brand της επιχείρησης σου. Και όπως θα διαπιστώσεις, δεν χρειάζονται απαραίτητα δυνάμεις… σούπερ ήρωα.