αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως η διάσημη ηθοποιός Kate Hudson δημιούργησε το brand Fabletics και «κατέκτησε» τον κόσμο

Πως η διάσημη ηθοποιός Kate Hudson δημιούργησε το brand Fabletics και «κατέκτησε» τον κόσμο

Η διάσημη ηθοποιός Kate Hudson, είναι περισσότερο γνωστή για τις ταινίες της. Και όχι άδικα, αφού βρίσκεται στο χώρο εδώ και αρκετά χρόνια, έχει συμμετάσχει σε πολλές χολιγουντιανές παραγωγές και την έχουμε δει επίσης σε πολλά events όπως τα Όσκαρ.

Δεν είναι επιτυχημένη όμως μόνο σε αυτό. Το 2013 η Hudson ίδρυσε τη Fabletics. Ένα brand που εστιάζει στα αθλητικά ρούχα και αξεσουάρ. Καταγράφοντας το δικό του success story. Η εταιρία έχει έδρα στο Λος Άντζελες και σήμερα απασχολεί χιλιάδες εργαζόμενους σε όλες τις χώρες που έχει επεκταθεί. Όλα αυτά μέσα σε μόλις 3 χρόνια.

«Χρησιμοποιώ ρούχα activewear, σε όλη μου τη ζωή. Και δεν μπορούσα να πιστεύψω πως ένα παντελόνι για γιόγκα μπορεί να κοστίζει τόσο πολύ. Η ιδέα πίσω από τη Fabletics, ήταν να κάνουμε τη γυμναστική και τη μόδα προσιτή για όλους» λέει η Kate Hudson.

Η ανάπτυξη ήταν γρήγορη. Είναι χαρακτηριστικό, ότι η μητρική εταιρία TechStyle, έφτασε να έχει μια αξία 1 δισ. δολαρίων, μέσα στο 2014. Μετά την «εκτόξευση» της Fabletics. Όπως σημειώνει το επιχειρηματικό site Entrepreneur.com, αρχικά το brand δραστηριοποιούνταν online. Ωστόσο, όσο αναπτυσσόταν άρχισε να δημιουργεί και φυσικά καταστήματα. Σήμερα διαθέτει συνολικά 18 και υπάρχει σχέδιο για να γίνουν ακόμα περισσότερα. Ενώ ταυτόχρονα, αναμένεται και αυξηση στο μερίδιο αγοράς που κατέχει. Ήδη καταγράφει μεγάλη επιτυχία σε χώρες όπως η Γερμανία, η Ισπανία, η Βρετανία, ο Καναδάς και η Αυστραλία.

Έχουν περάσει περίπου 3 χρόνια από τότε που η διάσημη ηθοποιός ξεκίνησε την επιχειρηματική συνεργασία της με τους ιδρυτές της TechStyle, Don Ressler και Adam Goldenberg. Και φαίνεται ότι αυτό το «πάντρεμα» πέτυχε απόλυτα. Η τεχνογνωσία της TechStyle στο online κομμάτι, σε συνδυασμό με τις γνώσεις της Kate Hudson στη μόδα, έκαναν τη Fabletics ένα πολύ μεγάλο brand που μπορεί να ανταγωνιστεί ακόμα και «γίγαντες» του χώρου, όπως η Nike και η Under Armor.

Ένα ακόμα «κλειδί» σε αυτή την ιστορία επιτυχίας, είναι η σχέση που δημιουργεί η εταιρία με τους πελάτες της. Δημιουργώντας ένα club με VIP μέλη- πελάτες και γνωρίζοντας τα γούστα του κάθε ενός ξεχωριστά. Μέσω ερωτηματολογίων που έχουν συμπληρώσει τα μέλη. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό; Αυτά τα μέλη έχουν ξεπεράσει μέχρι τώρα, το 1 εκατ. σε όλο τον κόσμο.

Ναι, οι αριθμοί (συνήθως) λένε την αλήθεια. Να και κάτι ακόμα: το brand έχει πάνω από 3,2 εκατ. likes στην επίσημη σελίδα του στο Facebook. Βλέποντας όλα αυτά, καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα. Η Kate Hudson, είναι καλή και στον ρόλο του επιχειρηματία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 − 4 =