αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΟι δύο τύποι email που δεν πρέπει να ξανά στείλεις ποτέ

Οι δύο τύποι email που δεν πρέπει να ξανά στείλεις ποτέ




Κάθε ημέρα, αποστέλλονται περισσότερα από 205 δισ. emails σε όλο τον κόσμο. Παρά το γεγονός ότι πλέον είναι πολύ εύκολο να γράψεις μια σημείωση στο κινητό σου και να τη στείλεις αμέσως, υπάρχουν μερικές «παραδοσιακές» πρακτικές, που μάλλον είναι λάθος.

Όπως τονίζει το αμερικανικό inc.com, ορισμένα είδη μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι όχι μόνο αναποτελεσματικά, αλλά και ανεπιθύμητα. Ακολουθούν δύο τύπου email που δεν πρέπει να ξανά στείλεις ποτέ.

Η αχρείαστη «διασύνδεση»

Πολλές φορές στην εποχή μας, τα emails χρησιμεύουν έτσι ώστε να συστήσεις δύο ανθρώπους. Μπορείς να συνδέσεις μέλη του δικτύου σου με δυνητικούς πελάτες, εργοδότες, συναδέλφους, συμβούλους. Το πρόβλημα εδώ είναι, ότι πολλοί άνθρωποι αποφασίζουν να «συνδέσουν» δύο πλευρές, χωρίς να έχουν πάρει την άδεια από αυτές, με αποτέλεσμα το σκηνικό να καταντά ενοχλητικό. Μη θεωρείς δεδομένο ότι κάποιος που ψάχνει για δουλειά, θέλει να «συνδεθεί» με τον οποιοδήποτε εργοδότη, για παράδειγμα. Αν δεν είσαι σίγουρος, τότε μη στείλεις αυτό το email.

Extra tip: Αν αποφασίσεις να στείλεις έναν τέτοιο μήνυμα, είναι καλό να συμπεριλάβεις επαρκείς πληροφορίες και για τις δύο πλευρές, στην εισαγωγή σου. Σε αυτό, μπορεί να χρησιμέψουν π.χ. τα Links από τα Linkedin profiles του καθενός.

Απαίτηση για κάτι, χωρίς πληροφορίες

Πολλά emails που δεχόμαστε, ξεκινούν κάπως έτσι: «Γεια. Θέλω να αναφέρω κάτι για τον πελάτη/ εταιρία/ προϊόν μου. Εδώ είναι ένα link».

Ζητώντας την εύνοια κάποιου που δεν σας γνωρίζει, χωρίς σαφή εξήγηση για το ποιοι είστε, γιατί πρέπει να σας βοηθήσει και γιατί λαμβάνει ένα email από εσάς, είναι σχεδόν βέβαια ότι θα λάβετε μια αρνητική απάντηση. Δώστε περισσότερες πληροφορίες για εσάς και εξηγήστε γιατί στέλνετε το email. Επίσης, διατυπώστε το με τη μορφή προσφοράς και όχι να φαίνεται σαν απαίτηση.


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen − 8 =