αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ σύντομη φράση που κάνει το brainstorming εντός των Facebook και Google, πιο παραγωγικό

Η σύντομη φράση που κάνει το brainstorming εντός των Facebook και Google, πιο παραγωγικό

Το λεγόμενο brainstorming μέσα σε μια εταιρία, μπορεί αν είναι μια δύσκολη υπόθεση. Σε αρκετούς ίσως έχει τύχει, να ρωτά κάτι ο προϊστάμενος και να ακολουθεί… σιωπή. Τότε που όλη η ομάδα προσπαθεί να βρει νέες ιδέες και προτάσεις, αλλά δεν τα καταφέρνει.

Όπως διαβάζουμε στο αμερικανικό Quartz, υπάρχει μια απλή λύση, στο να γίνει πιο παραγωγικό το brainstorming. Την έχει αναπτύξει η εταιρία σχεδιασμού IDEO. Βασίζεται στην απλή φράση: «Πως θα μπορούσαμε να…». Μια φράση που κουμπώνει σε πολλές περιπτώσεις: Πως θα μπορούσαμε να τις ομάδες μας πιο αφοσιωμένες. Πως θα μπορούσαμε να ενισχύσουμε τις σχέσεις μεταξύ των εργαζομένων. Πως θα μπορούσαμε να εμπνεύσουμε τη συχνότερη ανταλλαγή γνώσεων.

Η ίδια τακτική, είναι πολύ δημοφιλής εντός των Facebook και Google, όπως σημειώνει το Harvard Business Review. Και ενώ η φράση «Πως θα μπορούσαμε να», μοιάζει αρκετά απλή, μπορεί να κάνει τη δουλειά της. Τα συνθετικά της είναι συγκεκριμένα. Αναζητάς τον τρόπο που μπορεί να γίνει κάτι. Με το «μπορούμε» περιμένεις να ακούσεις μερικές καλές λύσεις. Ενώ είναι σε πρώτο πληθυντικό πρόσωπο, και βάζει στο παιχνίδι όλη την ομάδα.

Μάλιστα, με αυτόν τον τρόπο, συνήθως πέφτουν παραπάνω από μια ιδέα στον τραπέζι. Κάτι που είναι θετικό και βοηθά στο να γίνει το branstorming πιο παραγωγικό. Σε όλα αυτά, είναι καλό να συμμετέχουν όσο το δυνατό περισσότεροι άνθρωποι, μέσα σε μια εταιρία. Έτσι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα καλύτερο. Περισσότερα μυαλά, περισσότερες ιδέες, καλύτερη λύση στο τέλος.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve − 11 =