αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΒεργίνα: Το brand μπύρας που έφτασε στην επιτυχία αλλά τώρα… κινδυνεύει να πέσει απότομα

Βεργίνα: Το brand μπύρας που έφτασε στην επιτυχία αλλά τώρα… κινδυνεύει να πέσει απότομα




Εκτός προτιμήσεως των καταναλωτών αλλά και των ραφιών των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ απειλείται να βρεθεί η γνωστή μπύρα Βεργίνα. Μια σειρά λαθών των τελευταίων μηνών από πλευράς μάρκετινγκ του ομίλου που ίδρυσε και διευθύνει ο Δημ. Πολιτόπουλος οδηγεί το γνωστό brand name στην «γωνία» της αγοράς και το εξοβελίζει από τα σούπερ – μάρκετ.

Πριν μερικά χρόνια που η εταιρία είχε εμφανιστεί στην ελληνική αγορά είχε όλα τα εχέγγυα επιτυχίας. Η αμφισβήτηση του μεριδίου της Αθηναϊκής Ζυθυποιίας (Amstel , Heineken) που κυριαρχούσε στην αγορά και η έξυπνη προβολή του story μιας εταιρίας της περιφέρειας που προσπαθούσε να εισέλθει στην ελληνική αγορά «πουλούσε» καλά. Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ακολούθησε μια σωστή τιμολογιακή πολιτική με χαμηλές τιμές , της έδωσαν μια θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.

Το λάθος όμως έγινε στην συνέχεια, όπως σημειώνει το FmVoice.gr: Η ελληνική αγορά μπύρας τα τελευταία χρόνια αναπτύχθηκε σημαντικά. Πολλές – δεκάδες – εταιρίες εμφανίστηκαν στον κλάδο με έδρα επαρχιακές πόλεις και κέρδισαν μερίδιο στην αγορά. Παλιά brand names (πχ Fix) λανσαρίστηκαν εκ νέου.

Ο Mr Vergina αντί να ρίξει το βάρος του στην ανάπτυξη και επέκταση της εταιρίας του θεώρησε ότι η επιτυχία του στην αγορά ήταν δεδομένη. Όμως ο ανταγωνισμός αυξήθηκε και ο μεγάλος του κλάδου αποφάσισε να «δείξει τα δόντια» του.

Έτσι σήμερα η Βεργίνα κινδυνεύει να μείνει εκτός αγοράς. Ακολουθώντας λανθασμένη τιμολογιακή πολιτική η φθηνή – άλλοτε – μπύρα έγινε ακριβότερη από τα γνωστά brands. Και ο εγχώριος ανταγωνισμός άρχισε να παράγει φθηνά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας περιορίζοντας κατά πολύ το μερίδιο της εταιρίας και σε αυτόν το τομέα.

Σήμερα η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης δέχεται ολομέτωπη επίθεση από τον κυρίαρχο της αγοράς. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ενόψει του Πάσχα έριξε τις τιμές της σχεδόν κατά 50%. Πουλάει σήμερα γνωστές μπύρες ακόμα και κάτω από τις τιμές ιδιωτικής ετικέτας: Σύμφωνα με την τιμοληψία που πραγματοποιήσαμε στις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ η τιμή της Alfa βρίσκεται στο 1,25 ευρώ το λίτρο , της Heineken στο 1,52 ευρώ και της Amstel στο 1,54 ευρώ. Αντίθετα η Βεργίνα πωλείται 2,25 ευρώ , την ίδια ώρα που η τιμή ανά λίτρο μπύρας με προέλευση τη Ρόδο βρίσκεται στο 1,61 ευρώ το λίτρο.


Τελευταία σχόλια
  • Με αυτα που κανει στην θεσσαλονικη ..κλεινοντας την πορτα στις ελληνικες μικροζυθοποιίες ..θα το βρει μπροστα της…

  • Ειναι ντροπή οσα καταγγελει η βεργινα οτι της κανουν οι μεγαλοι, τα κανει η ιδια στα ελληνικα μικρα ζυθοποιια.

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen + 3 =