αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑBeat: Ετήσια άνοδος 35% στην Ελλάδα παρά… τα παράπονα

Beat: Ετήσια άνοδος 35% στην Ελλάδα παρά… τα παράπονα

Σημαντική άνοδο κατέγραψε στην Ελλάδα η Beat, την χρονιά που μας πέρασε. Όπως ανακοίνωσε η Beat, η εφαρμογή σημείωσε ετήσια άνοδο 35% το 2019 στις διαδρομές που ολοκληρώθηκαν μέσω της πλατφόρμας κλήσης ταξί στην ελληνική αγορά, ενώ συνολικά η ζήτηση για διαδρομές μέσω της εφαρμογής αυξήθηκε πάνω από 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η Αθήνα βρίσκεται πλέον στις 5 κορυφαίες θέσεις σε αριθμό διαδρομών μεταξύ των 100 και άνω ευρωπαϊκών πόλεων στις οποίες δραστηριοποιείται το FREE NOW group, στο οποίο ανήκει η εταιρία, ενώ ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης συμβαδίζει με αυτόν της υπόλοιπης Ευρώπης και είναι σήμερα λιγότερο από 4 λεπτά της ώρας.

Το 2019 εγγράφηκαν στην υπηρεσία 700.000 επιβάτες, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με το συνολικό αριθμό των εγγεγραμμένων επιβατών να ξεπερνά τα 1.6 εκατομμύρια στο κλείσιμο του έτους.

Οι αριθμοί αυτοί έρχονται μάλιστα σε μια περίοδο που… δεν είναι και η καλύτερη για την γνωστή εφαρμογή. Αφού το τελευταίο χρονικό διάστημα αρκετά είναι τα παράπονα χρηστών, που κάνουν λόγω για δυσλειτουργίες στην εφαρμογή και «αργοπορία» όταν καλούν ένα ταξί.

Αύξηση σημειώθηκε πάντως και στο κομμάτι του συνεργαζόμενου στόλου, ο οποίος μεγάλωσε κατά 10%. Περισσότεροι οδηγοί ταξί από ποτέ συνεργάζονται σήμερα με την εφαρμογή, ενώ στις άμεσες προτεραιότητες της εταιρίας είναι η περαιτέρω διεύρυνση του στόλου, προκειμένου να καλυφθεί η διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση. Οι συνεργαζόμενοι οδηγοί εξασφάλισαν το 2019 αύξηση 10% των διαδρομών τους μέσω του Beat, ενώ απολαμβάνουν επιπλέον προνόμια, μέσα από προγράμματα bonus, ανταποδοτικά προγράμματα, δωρεάν καύσιμα και άλλα δώρα. Οι κύριοι λόγοι που οι οδηγοί επιλέγουν την συνεργασία τους με το Beat είναι τα αυξημένα έσοδα και η ασφάλεια που τους προσφέρει, με το 73% των οδηγών δηλώνει πολύ έως και πάρα πολύ ικανοποιημένο από τη συνεργασία τους με την εφαρμογή.

Ο Γενικός Διευθυντής της Beat στην Ελλάδα, κ. Βασίλης Ντάνιας, σχολιάζει: “Η Beat είναι ένας στρατηγικός συνεργάτης των οδηγών ταξί και ενισχύει το εισόδημά τους και την ασφάλεια τους, μέσα από την τεχνολογία. Ο ρυθμός αύξησης της ζήτησης για διαδρομές ταξί μέσω της εφαρμογής είναι εντυπωσιακός, ενώ παράλληλα αποτελεί και μεγάλη πρόκληση για εμάς καθώς η προσφορά ήταν και παραμένει ανελαστική. Παρά τις προκλήσεις το 2019, καταφέραμε να ισορροπήσουμε την προσφορά με τη ζήτηση, να πετύχουμε τους στόχους μας και να μεγαλώσουμε σημαντικά την εταιρεία.”

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί των Αθηναίων για την χρονιά που πέρασε είναι το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, ο Σταθμός ΚΤΕΛ Κηφισού, οι σταθμοί μετρό, η Πλατεία Συντάγματος, καθώς και το Λιμάνι του Πειραιά. Οι χρήστες της εφαρμογής χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό την υπηρεσία όταν ταξιδεύουν, για να μεταβούν στον πλησιέστερο σταθμό μετρό αλλά και για τη βραδινή τους έξοδο. Σε σχέση με τη χρήση μεταφορικών μέσων, φαίνεται ότι οι χρήστες του Beat χρησιμοποιούν πολύ και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και συνδυάζουν διάφορα μέσα για τη μετακίνησή τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × three =